U poslovnom svijetu najvažniji je dojam koji ostavite na suradnike. Naime, kako vas ne bi pratila loša reputacija, morate voditi računa o vašem ponašanju na poslu.
Novija istraživanja pokazuju da greške na poslu rade i oni sa dugogodišnjim radnim iskustvom. Stoga vam donosimo pet poslovnih zabluda zbog kojih možete doći na 'loš glas'.
Ne kasnite
Dođete li na poslovni sastanak makar pet minuta kasnije, to se smatra kašnjenjem i već na samom početku može ozbiljno ugroziti svaku potencijalnu poslovnu vezu.
Na takvu pogrešku možete utjecati na način da se prisilite krenuti na posao ili sastanak ranije. Radije dođite 30 minuta ranije nego 5 minuta kasnije.
Poslati e-mail na pogrešnu adresu
E-mail je najbrži način komuniciranja u poslovnom svijetu. No, važno je pristiglu e-poštu prvo razvrstati a tek zatim, ovisno o prioritetima, odgovoriti na nju kako nam se ne bi dogodilo da pogrešnu poruku, u brzini, pošaljemo na krivu adresu. Također, pažljivo odabrate tipku kada želite odgovoriti na dobivenu e-poruku. Najčešće pogreške zaposlenika dešavaju se kada osoba pritisne "reply" (odgovori) ili "reply all"(odgovori svima) umjesto "forward" (proslijedi poruku).
Nehotično pošaljete poruku svima
Koliko puta vam se dogodilo da ste htjeli odgovoriti na e-poruku, no niste vodili računa o tome da je u rubrici "To" ili "Cc" napisano još nekoliko imena. Na taj način poslali ste poruku svima.
Slab stisak ruke
Poslovni bonton iziskuje rukovanje u svim poslovnim susretima, primjerice, intervjuu za posao, poslovnim sastancima, izrazima zahvalnosti i stoga je iznimno važno znati kako se rukovati. Pravilan stisak ruke mora biti umjereno čvrst. Slab stisak ruke ostavlja dojam osobe koja je pasivna, što ostavlja negativan dojam na poslovne partnere.
Ne prilagođena odjeća
Odjeća koja nije primjerena za radno mjesto, poput napadne odjeće, tenisica, trenirke i slično, ne ostavlja profesionalan dojam. Stoga, iako u današnje vrijeme većina tvrtki nema propisan dress code, najbolje je osloniti se na tradicionalan, klasičan odabir odjeće.
(A.T.)
Izvor: