Gotovo 10% američkih zaposlenika manje su produktivni kada je vrijeme kišovito i tmurno, pokazalo je istraživanje website-a CareerBuilder.com provedenog na uzorku od 6.000 zaposlenika u Sjedinjenim Državama.
Osim na produktivnost, vrijeme može utjecati i na zaposlenikovo raspoloženje, posebice na odnose među suradnicima.
Čak 32% ispitanika naveli su da su veselog raspoloženja kada je vrijeme sunčano ili toplo, dok je 12% ispitanika navelo da se osjećaju tužno ili ljutito kada je vrijeme tmurno.
Također, istraživanje je pokazalo kako loše vrijeme utječe na veću odsutnost s posla. Naime, 21% zaposlenika nazvalo je poslodavca da su bolesni jer im se nije dalo putovati na posao po lošem vremenu.
Uspoređujući utjecaj vremena zaposlenih po spolu, veća je vjerojatnost kod žena da će izvijestiti kako su manje motivirane te da će nazvati na telefon da su bolesne kada je vrijeme tmurno. Naime, istraživanje je pokazalo da je 25% žena priznalo kako su lagale da su bolesne jer im se po lošem vremenu nije dalo putovati na posao, dok je to učinilo 18% muškaraca.
Na pitanje koje vrijeme najlošije utječe na zaposlenike, najviše ispitanika (21%) navelo je kišu. Na 14% ispitanika loše utječe hladnoća, kod 13% njih velike vrućine, kod 9% zaposlenika - snijeg.
(A.T.)
Izvor:
PRNewswire