Zatražite nadređenog da vam dodijeli nove zadatke, pomogućnosti one od kojih većina zaposlenika "bježi"
Mnogi zaposlenici priželjkuju poziciju lidera. Srećom, postoje koraci koje možete poduzeti kako bi ostvarili veću ulogu na svom radnom mjestu. Donosimo vam pet savjeta kako doći do pozicije lidera.
Gledajte "šire"
Jedan od najjednostavnijih načina da skrenete pažnju na svoj rad je rješavanje izazovnih zadataka. Da biste to postigli, zatražite nadređenog da vam dodijeli nove zadatke, pomogućnosti one od kojih većina zaposlenika "bježi". Započnite s manje zahtjevnim zadacima za koje ste sigurni da ćete ih s lakoćom odraditi. S vremenom izgradite povjerenje kod nadređenog te zatražite rad na većim projektima.
Budite stručnjak
Ulažite u svoje znanje. Odredite u kojem dijelu biste se mogli specijalizirati. Također, imajte politiku "otvorenih vrata" te pomognite kolegama u radu. To je ujedno jedan od načina da pokažete koliko znate.
Proširite pogled
Ukoliko težite poziciji lidera, tada vjerojatno morate promijeniti poslovni pristup. Naime, voditelji timova ne brinu samo o svojim radnim zadacima, već o radu cijeloga tima te u konačnici o glavnom cilju tvrtke. Zbog toga je važno "proširiti pogled". Ukoliko vam nije jasna misija tvrtke za koju radite, upitajte nadređenog za pojašnjenje.
Budite mentor
Još jedan način kako biste izgradili vještinu lidera je da, s vremenom, postanete mentor mlađim kolegama. Primjerice, ako se vašem timu ili odjelu pridruži nova osoba, ponudite svoje mentorstvo, odnosno uvedite ju u posao i način rada u ovoj tvrtki.
Naučite slušati
Najbolji lideri shvatili su da možda nemaju odgovore na sva pitanja, no da je važno saslušati svoje zaposlenike jer su oni vrijedan izvor informacija važnih za daljnje poslovanje. (A.T.)
Izvor:
MSN