"Brinemo za obuku zaposlenih te njihov karijerni razvoj i nudimo mogućnost napretka na više pozicije zaposlenima koji se istaknu svojim radom."
Od 22. do 28. veljače održava se online Sajam poslova u turizmu koji okuplja poslodavce s područja turizma, ugostiteljstva i hotelijerstva. Osim otvorenih natječaja za sezonski i stalni posao, očekuju vas video intervjui s ciljem 'instant' zapošljavanja, prezentacije tvrtki i nagradni natječaji pojedinih izlagača.
Jedan od poslodavaca koji putem Sajma traži veći broj novih djelatnika su i Remisens Hoteli; Liburnia Riviera Hoteli (na području Opatije, Ičića, Lovrana, Medveje i Mošćeničke Drage) i Hoteli Cavtat u Cavtatu.
Jedan ste od izlagača na nadolazećem Sajmu poslova u turizmu. Koje radne pozicije ćete oglasiti i što vam je najbitnije kada je u pitanju donošenje odluke o zaposlenju?
Oglasiti ćemo radno mjesto voditelj kuhinje, voditelj restorana, kuhar, slastičar, konobar, sobarice te pomoćno osoblje u kuhinji, restoranu i domaćinstvu (pomoćni kuhar, pomoćni radnik u kuhinji, pomoćni konobar, čistačica).
Pri donošenju odluke o zaposlenju jednaku važnost pridajemo kandidatima koji imaju iskustva i znanja u svojem području rada ali i onima koji imaju volju i želju za učenjem i napredovanjem bez obzira na prijašnje iskustvo.
Koliko ste sezonskih radnika imali prošle godine te jeste li upoznati s njihovim dojmom rada za Vas? Kako ste unaprijedili svoj status poželjnog poslodavaca te radite li na unaprjeđenju kvalitete rada u Vašim hotelima i na koji način?
Prošle sezone smo imali približno 450 sezonskih radnika na području Opatijske rivijere i približno 230 sezonskih radnika u Hotelima Cavtat od kojih je većina naših stalnih sezonaca koji su prepoznali Remisens Hotele kao poželjnog poslodavca te posebno Liburnia Riviera Hotele kao vodeći lanac hotela na području Opatijske rivijere koja ima tradiciju u hotelijerstvu dulju od 125 godina posebice u kongresnom i wellness turizmu.
Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, kolegijalnost i proaktivnost naših zaposlenih te ulažemo u daljnje usavršavanje brojnim edukacijama od stranih jezika do prodajnih i komunikacijskih vještina, tečajeva i natjecanja.
Brinemo za obuku zaposlenih te njihov karijerni razvoj i nudimo mogućnost napretka na više pozicije zaposlenima koji se istaknu svojim radom.
Tijekom cijele sezone nagrađujemo naše zaposlene, a na kraju godine nagrađujemo i najbolje radnike, te na takav način sve zaposlene motiviramo na daljnji uspješni rad.
Remisens hoteli su posvećeni i projektima društvene odgovornosti među učenicima i studentima jer je briga o mladima ključan faktor za njihovu budućnost i budućnost naše kompanije. Osim praktične nastave srednjoškolaca i studenata koji se praksom u našim hotelima upoznaju s radom i budućim zanimanjem, nudimo i stipendije učenicima koji žele ostati dio našeg tima nakon završetka škole.
Na sezonski rad često se prijavljuju kandidati iz drugih županija. Osiguravate li tim kandidatima smještaj te kakve uvjete rada nudite zaposlenicima?
Kandidatima iz drugih županija nudimo smještaj u našim objektima, a koje ove zime preuređujemo kako bi naši sezonski radnici imali bolje uvjete smještaja. Sezonci su smješteni u objektima koji se nalaze u blizini njihova radna mjesta. Navodimo da se smještaj sezonci ne plaćaju. Što se tiče prehrane u hotelu jedan je obrok besplatan, a drugi se plaća 10,00 kn.
Remisens hoteli poštuju sve radnopravne zakone i podzakonske propise te se strogo poštuju, između ostalih, i odredbe o radnom vremenu, dnevnom i tjednom odmoru, pravu na godišnji odmor i sl. Isplaćuju se svi prekovremeni, neiskorišteni sati, rad nedjeljom, blagdanima, noćni rad i dr.
Organiziramo razne vrste edukacija koje vrše profesionalni treneri gdje uključujemo, osim stalno zaposlenih, i sezonske radnike koji su voljni naučiti i napredovati.
Kako mjerite učinkovitost zaposlenika i uzimate li to u obzir pri zaposlenju u idućoj turističkoj sezoni?
Pomno se prati rad zaposlenih te svake godine radimo procjene učinka sezonskih radnika u kojima je ocijenjen njihov rad od strane nadređenih te se ta procjena daje na uvid zaposlenom.
U obrascu za procjenu učinka bilježi se na kojem području posla bi se radnik trebao više potruditi, a gdje se odlično snašao, te na takav način i zaposlenik i poslodavac imaju uvid gdje se nalazi prostor za napredak. Naravno da prilikom odabira u zapošljavanju svake turističke sezone prvo zovemo sezonce koji su imali najbolje ocjene i koji su se pokazali odgovornim i profesionalnim u izvršavanju svojih obaveza.
Remisens hoteli žele da se gosti osjećaju elegantno i profinjeno, da dobivaju pažnju i status koji očekuju i zaslužuju. Uvijek težimo zadovoljstvu pruženom uslugom, koja se ne temelji samo na smještaju, već na cjelovitom doživljaju boravka u našim objektima. Uživamo u interakciji s gostima u svakom trenutku, čime ostvarujemo prepoznatljivost po beskompromisnoj kvaliteti i čvrstim principima koji karakteriziraju naše brendove.
Nastavno na navedeno, a da bi se isto ostvarilo, posebno se brinemo o pravima i zadovoljstvu općim uvjetima rada svojih zaposlenih, motiviramo radnike za ostvarenje zadataka te se svima pruža ravnopravna mogućnost usvajanja novih znanja i napredovanja.