Riječ je o novim zaštitnim mjerama za kupce.
Kako bi pružili maksimalnu zaštitu svim svojim kupcima, u svim SPAR i INTERSPAR trgovinama počeli smo pekarske proizvode s polica i iz samposlužnih vitrina pakirati u jednokratnu ambalažu.
Također, uveli su pakiranja različitih doziranja i na suhu rinfuznu robu u košarama koja podrazumijeva orašaste plodove i sušeno voće, prenosi Poslovni dnevnik.
Ovime osiguravamo dodatne mjere prevencije za sve naše kupce kako bi se u nabavci osnovnih namirnica u svim našim trgovinama osjećali što sigurnije.
U svim SPAR i INTERSPAR trgovinama osigurali smo i vizualne oznake koje kupce pozivaju na pridržavanje obaveznog razmaka od dva metra, te ih pozivamo da se odgovornim ponašanjem pridržavaju svih mjera zaštite koje propisuju nadležne službe. Na taj način štitite sebe, naše djelatnike, ali i cijelu zemlju, priopčili su iz kompanije.
Najnovije oglase, vijesti i savjete iz svijeta tržišta rada potraži i na MojPosao LinkedIn profilu!