Za porast bodova pri ovogodišnjoj evaluaciji HR sustava najviše su zaslužna unapređenja u području iskustva kandidata i onboarding procesa, radnog učinka i sustava povratnih informacija, upravljanja karijerom i nagrađivanja.
Tifon je preuzeo četvrti Poslodavac Partner certifikat, a odličnim je rezultatima postavio još više standarde u kvaliteti upravljanja ljudskim potencijalima. Za porast bodova pri ovogodišnjoj evaluaciji HR sustava najviše su zaslužna unapređenja u području iskustva kandidata i onboarding procesa, radnog učinka i sustava povratnih informacija, upravljanja karijerom i nagrađivanja. Uz to, certifikacijski tim HR stručnjaka Grupe SELECTIO dodatno je pohvalio veliki posao koji su u Tifonu napravili za sistematizaciju radnih mjesta.
„Ponosan sam na napredak koji je vidljiv u rezultatima ovogodišnje evaluacije. Porast u broju bodova bilježimo na ključnim HR procesima, koji izravno utječu na sveukupno zadovoljstvo zaposlenika, a samim time i na efikasnost poslovanja Tifona. Ovi sjajni rezultati potvrđuju stajalište da su nam naši zaposlenici uvijek na prvom mjestu te da kontinuirano ulažemo u njihovo znanje, zadovoljstvo i rast. To je smjer kojim nastavljamo i u budućnosti“, izjavio je Siniša Komnenović, predsjednik Uprave Tifona.
Direktorica ljudskih potencijala Martina Slunjski rekla je: „Strukturiranjem i unapređenjem procesa upravljanja ljudskim resursima dajemo direktan doprinos u ostvarenju boljih poslovnih rezultata kompanije. Ovogodišnji porast u ostvarenim certifikacijskim bodovima pokazuje da smo na vrlo dobrom putu što je ujedno i veliki poticaj da iz godine u godinu budemo još bolji.“
Povjerenje kao baza
Odjel HR-a u Tifonu kroz svoj je HR sustav uvijek spreman implementirati najnovije i najbolje svjetske prakse za koje smatra da će biti od koristi za organizaciju u cjelini. Kako bi potaknuli otvorenu komunikaciju i ohrabrili zaposlenike da daju svoj doprinos u područjima u kojima vide prostore za napredak, u Tifonu su uspostavili više vrsta komunikacijskih kanala. Povratne informacije od strane zaposlenika, uz objektivu evaluaciju HR sustava od strane SELECTIO stručnjaka, od velike su vrijednosti za kontinuirani rast organizacije u svim područjima. Uz to, informacije prikupljene provođenjem anketa o zadovoljstvu dodatna su baza za planiranje aktivnosti koje bi mogle unaprijediti poslovanje Tifona. Uspjeh u postizanju odnosa povjerenja i održavanju kulture povratnih informacija pokazuje i izvrsna stopa odgovora na ispitivanje zadovoljstva od 92%.
Rad uz strukturirane i dokumentirane procese
U Tifonu većina zaposlenika dobiva redovne i strukturirane povratne informacije, kako bi se osnažio njihov rast i razvoj. Uspostavljeni su planovi razvoja koji zaposlenike ohrabruju da ostvare svoj puni potencijal. U proteklom razdoblju ostvareno je više od 90 % planova za edukacije, a više od 90 % menadžera educirano je o izradi individualnih razvojnih planova. Provedena je i nova sistematizacija radnih mjesta, a za svako radno mjesto razrađen je i model kompetencija koji uključuje: ključne kompetencije, kompetencije za specifične skupine poslova i kompetencije rukovođenja.