Reklamiranje i oglašavanje preko Interneta ove je godine u svijetu zabilježilo do sada neviđene razmjere, i po količini i po vrijednosti.
Samo u Sjedinjenim Američkim Državama, prihodi od on-line oglašavanja u posljednjem su tromjesečju premašili 3,1 milijardu dolara, što predstavlja povećanje od 34% u odnosu na lanjsko razdoblje. Kompanije će, prema podacima američke Agencije za interaktivno oglašavanje (IAB), do kraja ove godine izdvojiti oko 12 milijardi dolara čime će znatno premašiti rekordnu prošlu godinu kada je na on-line oglašavanje potrošeno 9,6 milijardi dolara.
Istodobno, i Europa bilježi identičan trend te izdaci za oglašavanje iznose 2,3 milijarde eura, no za očekivati je kako će se do 2010. godine utrostručiti.
I u ostatku svijeta, gdje Internet postaje sve dostupniji, situacija je slična, a stručnjaci smatraju kako je to rezultat promijenjenih navika potrošača. Naime, prosječni potrošač, odnosno pojedinac sve više vremena provodi na Internetu koji tako u mnogim slučajevima postaje najgledaniji, a negdje i jedini medij. Oglašivačima pogoduje i činjenica kako se Internet sve češće koristi i za upoznavanje sa određenim proizvodima ili uslugama.
Marketinški stručnjaci drže kako je on-line oglašavanje najefikasniji način reklamiranja kojim je moguće obuhvatiti veliki broj ljudi, ali i preciznije se usmjeriti prema odabranoj populaciji.
(V.K.)
Izvor:
Poslovni dnevnik