Na radnim mjestima provodimo više vremena nego u svojim domovima, pa je itekako važno kakve odnose uspijevamo ostvariti s kolegama, šefovima i poslovnim partnerima.
Nitko ne očekuje da će mu na poslu cvasti ruže, čak ni da će ondje pronaći istinske prijatelje, no važno ja da zaposlenik, kao i svi oko njega, pokazuje socijalnu osjetljivost i zna se ponašati prirodno.
To podrazumijeva banalnosti kao što su pozdravljanje (na koje je danas "moderno" zaboraviti), obuzdavanje vlastita temperamenta i agresivnosti, te pokazivanje kolegijalne spremnosti na suradnju i pomoć. Ni manje ni više od toga.
Omalovažavanju, ismijavanju, javnom prekoravanju, zavjerama i sličnom na poslu nema mjesta, jer je lako prekoračiti granicu i zakoračiti u mobbing.
S druge strane, pretjerano intimiziranje može se pokazati kontraproduktivnim za posao, jer zamagljuje osnovni cilj boravka u radnoj sredini - kvalitetno obavljanje posla.
(A.T.)
Izvor:
Vjesnik