Morate uvijek biti spremni dati sve od sebe. To znači iskoristiti sve vještine i znanja te biti spreman na daljnje usavršavanje. No, važno je i znati učinkovito iskoristiti vrijeme na poslu kako bi uspješno ispunili sve obveze. Donosimo vam sedam savjeta kako napraviti kvalitetan plan rada.
1. Pogledajte u vaš sutrašnji radni raspored, posebice obratite pažnju na slobodno vrijeme.
2. Zapitajte se koji su vam prioriteti za sutrašnji dan? Zapišite radne zadatke koji moraju taj dan biti dovršeni.
3. Uzvratite na telefonske pozive. Provjerite i odgovorite na e-poštu. Riješite radne naloge na kraju dana.
4. Plan rada za sutrašnji dan izradite na kraju radnog vremena. Plan sastavite prije nego što izađete iz ureda, kako ništa ne bi zaboravili.
5. Važno je ostaviti slobodno vrijeme u rasporedu. Naime, postoje nepredvidivi zadaci ili sastanci za koje je korisno unaprijed ostaviti slobodno vrijeme.
6. Svakoga dana odvojite barem sat vremena samo za sebe, kako bi riješili sve obveze. Imajte na umu da ne smijete kršiti rokove.
7. Barem pet minuta dnevno posvetite zadatku koji vam je mrzak. Posao se neće riješiti sam od sebe, a najteže je učiniti prvi korak.
(A.T.)
Izvor:
ineedmoretime.com