U današnje vrijeme poslodavci sve češće traže osobe koje se u potpunosti mogu posvetiti radu kako bi tvrtki bili na cjelodnevnom raspolaganju. Česta je i pojava da poslodavac nazove zaposlenika i izvan radnog vremena.
U toj 'utrci' za uspješnom karijerom, zaposlenik provodi sve više vremena na poslu, a sve manje sa obitelji. No, da bi zaposlenik bio zadovoljan, on mora uspostaviti sklad između poslovnih obveza i privatnog života. Stoga vam donosimo nekoliko savjeta što kad nadređeni 'zaboravi' da imate privatni život.
Postavite realne ciljeve
Iz mjeseca u mjesec dobivate sve više obveza i odgovornosti na poslu. A vrlo često radite i prekovremeno i za vikend? Čini vam se da više nemate vremena ni za sebe niti za vašu obitelj?
Prije negoli se odlučite za razgovor s nadređenim, važno je da postavite realne poslovne ciljeve koje ćete biti u mogućnosti ostvariti. Zatim, sagledajte kako rade vaši suradnici te jesu li vaši rezultati zadovoljavajući. Naime, važno je pronaći uzrok dužem ostajanju na poslu, odnosno je li uzrok u vašem, primjerice, sporom radu ili naprosto imate toliko posla da više ne možete "normalno funkcionirati".
Razgovarajte s nadređenim
Ugovorite sastanak s nadređenim te mu predstavite vaš rad. Neka razgovor bude iskren. Također, prije sastanka zabilježite nekoliko prijedloga koje ćete predložiti nadređenom. Primjerice, možete li zaposliti još jednog radnika.
Upitajte se koliko vaš posao vrijedi?
Ponekad se potrebno 'žrtvovati' zbog posla. Naime, česta je pojava da zbog količine posla i kratkih rokova ponekad treba 'više zapeti' na poslu kako bi postigli bolje rezultate. No, što kad projekt završi, a vaše dnevne obveze količinski budu sve veće? Upitajte se koliko zaista vrijedi vaš posao te se informirajte kako vaše kolege imaju organiziran rad u drugim tvrtkama.
(A.T.)
Izvor: