Kad sukob na poslu pređe u osobni konflikt, tada ni najiskusniji menadžeri ne znaju kako ispravno postupiti. No, iako takve situacije znaju biti vrlo neugodne, važno je uložiti napor kako bi se problem riješio.
Naime, nitko se ne želi upuštati u svađe među suradnicima, ali ukoliko je vidljivo kako takva situacija može naškoditi uredskom moralu i narušiti međuljudske vrijednosti svakako je potrebno pronaći mirno rješenje problema.
Stručnjaci predlažu nekoliko savjeta kako riješit sukob na poslu.
Definirajte problem
Problem na poslu može se riješiti. Jedna od mogućnosti je da sazovete kratki sastanak te prepustite kolegama da riješe sukob u četiri zida.
No, ako je sukob vezan za konkretan posao ili uredsko poslovanje, a vi smatrate da ga možete riješiti, tada vam je dozvoljeno da donesete odluku. Primjerice, jedan američki zaposlenik dolazio je na posao neobrijan i u neprimjerenoj odjeći. Nadređeni ga je pozvao u ured i zaprijetio mu otkazom ako se ne bude pridržavao poslovnog code dressa. Idući dan zaposlenik je došao na posao u bijeloj ispeglanoj košulji.
Zatražite objašnjenje
Primjerice, jedan američki zaposlenik učestalo je kasnio na sastanke. Nadređeni ga je pozvao na sastanak te od njega zatražio objašnjenje. Američki zaposlenik potužio se izvršnom direktoru da učestalo kasni na sastanke jer ima previše posla i premalo je plaćen. Pronašli su riješenje tako što mu je izvršni direktor odredio nove prioritete u zadacima.
Reagirajte brzo
Primjerice, jedan je zaposlenik sasvim slučajno poslao e-mail poslovnom partneru u kojem ga je izvrijeđao. Nadređeni je brzo reagirao te pozvao zaposlenika u svoj ured kako bi što prije pokušali riješiti problem. Naime, iako je zaposlenik ponudio ostavku, nadređeni je odlućio da se zaposlenik ispriča klijentu.
(A.T.)
Izvor:
careerjournal.com