Poslovi u srednjem menadžmentu Amerikanci sve češće vide kao one koji ih danonoćno vežu uz obaveze, uz male nagrade. Tako nekoć glavni cilj u karijeri mnogih zaposlenika sve više postaje marginaliziran među velikim djelom nove generacije zaposlenika koji ulaze na tržište rada.
Zbog ovakvog su se trenda zabrinuli i poslodavci, koji sada pokušavaju smisliti način na koji bi te pozicije učinili primamljivijima i vratili im stari sjaj, s obzirom da zbog odlaska baby bommera trebaju nove mlade ljude na rukovodećim pozicijama.
Dok tako neki poslodavci zaposlenicima na pozicijama srednjeg menadžmenta nude specijalne radne zadatke kojima žele vratiti glamur, drugi zaposlenicima nude još veće pogodnosti koje su uglavnom namijenjene za ljude na samom vrhu kompanija.
Istraživanje provedeno na 1.400 ispitanika, pokazalo je kako među srednjim menadžmentom sve više raste nezadovoljstvo poslom, a samo je 40% ispitanih reklo kako su zadovoljni svojim poslom.
Nadalje, 25% njih navodi kako su se zbog nedovoljno prilika za profesionalni napredak odlučili potražiti novi posao, a 43% ispitanih zaposlenika u srednjem menadžmentu izjavilo je kako unatoč naporima koje ulažu u posao, ne dobivaju dovoljno priznanja za svoj rad.
Trećina je objasnila kako svojim poslom nisu zadovoljni zbog toga što ne mogu ostvariti zadovoljavajuću ravnotežu između osobnog života i posla.
Mnogo je razloga zbog kojih su ovi poslovi postaju sve manje poželjni, a oni samo ukazuju na značajne promjene koje se događaju na tržištu rada.
Tako danas lojalnost poslodavcu, u SAD-u ima sve manji značaj, tj. zaposlenici svojim radom nastoje podići prvenstveno svoju konkurentnost na tržištu.
Osim toga, zbog potreba za stalnom motivacijom zaposlenika ili suočavanja sa konfliktima, mladi se zaposlenici često zbog nedostatka iskustva i vještina teško snalaze u takvim situacijama zbog čega ne žele niti preuzeti te odgovornosti. Uz to, količina posla, generacijski jaz te neatraktivne pogodnosti dodatno odbijaju mlade stručnjake.
(V.K.)
Izvor:
USA TODAY