Odbijati timski rad, koristiti tvrtkine resurse u privatne svrhe i ne poštivati zadane rokove može biti pogubno za vašu karijeru
Kada započnete s radom u novoj tvrtki, nije neobično ako osim uzbuđenja osjećate strah zbog svih onih stvari koje mogu krenuti u krivom pravcu. Stoga vam donosimo nekoliko savjeta što nikako ne smijete učiniti.
Nemojte se obeshrabriti
Nemojte se obeshrabriti ako vaše ulaganje u napredovanje ne daje vidljive rezultate. U nekim treba proći puno više vremena da se dokažete. Ipak, potrudite se naučiti nove stvari.
Ne koristite tvrtkine resurse u privatne svrhe
Jeste li se upitali kako bi vaš nadređeni reagirao kada bi saznao da koristite službeni auto, mobitel, računalo i ostalu tehnologiju u privatne svrhe? Sigurno vas ne bi dočekao sa smiješkom na licu. Stoga, izbjegavajte voditi privatne razgovore na uredskom telefonu, kao i ostale tvrtkine resursa za osobne potrebe.
Nemojte se žaliti
Većina osoba je preopterećena svojim poslom i oni uglavnom ne žele slušati vaše kritike o preopterećenosti i frustracijama izazvanim poslom. Stoga, nemojte glasno izražavati vaše nezadovoljstvo, posebice ako ste novi u tvrtki.
Odbijati timski rad
Nitko ne želi surađivati s arogantnim zaposlenikom koji svoje znanje i ideje drži samo za sebe te ne želi pružiti pomoć u radu svom kolegi. Imajte na umu da vas kolege lako mogu zamijeniti. Poslodavcu je u interesu da se s lakoćom uklopite u ostatak tima.
Pričati o privatnom životu
Pauzu na poslu treba iskoristiti za bolje upoznavanje kolega. Budite otvoreni i srdačni. Ipak, postoje neke teme o kojima se ne raspravlja, poput privatnog života, religije, politike i visine plaće.
Ne poštivati rokove
Ako se prvi puta nalazite u situaciji u kojoj se rokovi moraju poštovati, pažljivo isplanirajte svaki korak i nemojte se dovesti u situaciju da nešto rješavate u zadnji čas. (A.T.)
Izvor:
MSN