Istraživanje o poslodavcima prvog izbora proveo je MojPosao na uzorku od preko 2300 ispitanika tijekom veljače 2009. godine.
Važno je napomenuti, istraživanje se temelji isključivo na percepciji ispitanika o samim tvrtkama i njihovom slobodnom izboru (u istraživanju nisu unaprijed ponuđeni nazivi tvrtki). Cilj istraživanja je saznati koji su poslodavci na hrvatskom tržištu rada najatraktivniji općoj javnosti i zbog čega, te istaknuti one koji su najviše napredovali.
Cilj istraživanja bio je saznati koji su poslodavci na hrvatskom tržištu rada najatraktivniji i zbog čega, te usporediti trenutno najatraktivnije poslodavce s onima iz prethodnih godina.
Od ispitanika se tražilo da imenuju (redom) tri svoja poslodavca prvog izbora (tj. poslodavca 'prvog', 'drugog' i 'trećeg' izbora). Bodovalo se tako da su poslodavci prvog izbora dobili 3 boda, 'drugog' izbora 2 boda i 'trećeg' izbora 1 bod te se na temelju toga izračunavao ukupan poredak poslodavaca.
Sa ponuđenih osam razloga atraktivnosti i ocjenama: 0 - nemam mišljenje o tome, 1 - nevažan razlog, 2 - malo važan razlog, 3 - važan razlog, 4 - vrlo važan razlog, 5 - presudan faktor ispitanici su ocjenjivali svaki od razloga atraktivnosti poslodavca kojeg su naveli kao poslodavca svog prvog izbora.
Sadržaj
Download cijelog teksta (pdf)