U društvu brojnih predstavnika renomiranih hrvatskih tvrtki, Press clipping d.o.o. u Zagrebu je proslavio svoj 13 rođendan.
Povodom proslave, Press clipping organizirao je i konferenciju "Praćenje i evaluacija medija - lokalno i globalno, danas i sutra", koja je naišla na veliki odaziv od strane klijenata, ali i šire poslovne zajednice.
Program konferencije, nakon uvodne riječi direktorice Helene Koščice započeo je u duhu društveno odgovornog poslovanja koje ova agencija kontinuirano njeguje – predstavljanjem Udruge Crveni nosevi od strane predstavnice Udruge, Mladenke Majerić.
U stručnom tonu nastavljena je osvrtom na aktualnu situaciju u industriji clippinga i nove tehnologije, a ovom prilikom prisutnima je Sandra Žamijan, voditeljica clipping odjela, predstavila i novi e-clip - elektronsku bazu podataka koja će svim dosadašnjim ali i budućim korisnicima omogućiti još jednostavniji i lakši pregled objava putem Interneta.
Također prigodno je izlaganje na Konferenciji imao i Dominique Baldassare iz Njemačke, FIBEP partner i izuzetno cijenjeni stručnjak na ovom području, a Tihana Kružić,voditeljica odjela analiza u Press clippingu, te Nataša Cesarec Salopek , starija savjetnica u odnosima s javnošću u agenciji IM&C, predstavile su i posljednja istraživanja i metodologije analize medija i evaluacije PR koje se koriste u Hrvatskoj i svijetu.
Poseban prostor ostavljen je i za panel diskusiju na kojoj su svoja iskustva i prostore budućeg napretka izmjenjivali predstavnici tvrtki i agencija koje posluju u Hrvatskoj i regiji, stvarajući platformu za još kvalitetniju suradnju u sljedećih 13 godina.
"U današnjem okruženju, u vrijeme gospodarske krize u Hrvatskoj i regiji, na žalost sve je manje dobrih i uspješnih poslovnih priča. Posljednjim izmjenama u zakonskoj regulativi situacija se i dodatno zaoštrila, pa su naši mediji danas naprosto pretrpani vijestima o stečajevima, smanjenju broja zaposlenih, problemima koji u ovom ili onom obujmu dotiču gotovo sve dijelove našeg društva. No one ipak postoje, i mi ih sa zadovoljstvom svakodnevno pronalazimo, a za tu namjenu nedavno smo pokrenuli i našu novu uslugu Happy clipping, kojom se trudimo uz svakodnevan redovan posao, našim klijentima otvoriti i nove horizonte te udahnuti potreban optimizam. Naša proslava i svi ovdje prisutni klijenti kojima od srca zahvaljujem na povjerenju, dokaz su jedne uspješne poslovne priče, na koju je nas 14 zaposlenih u Press Clippingu posebno ponosno", istakla je ovom prilikom Helena Koščica, direktorica Press clippinga.
*Press clipping je agencija za praćenje i analizu medija koja na hrvatskom tržištu posluje sada već punih 13 godina te ima svoje urede i u državama regije. Press clipping je član svjetskoga udruženja agencija za praćenje medija i analizu medijskih objava - FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), kao i pridruženi član Association for Measurement and Evaluation of Communication - međunarodnog udruženja za mjerenje i vrednovanje komunikacije.