Dogodit će se masovna digitalna transformacija.
Audrey Khusid osnovao je i Miro, a ujedno ima i titulu izvršnog direktora (CEO) te kompanije koja nudi vizualnu suradnju u poslovnom okruženju. A pod svjetlima pozornice našao se zahvaljujući pandemiji koronavirusa, tijekom koje mu je broj korisnika porastao s 3,7 milijuna na devet milijuna. Dapače, 95 posto kompanija iz Fortune 100 koristi njegove usluge.
Čemu ovaj uvod? Pa zbog toga što Khusid prognozira jednu potpuno drugačiju vrstu rada na daljinu. Korak dalje, moglo bi se reći. Jer, ne smatra da će ljudi raditi iz svojih domova, radit će od apsolutno svuda. Dakle, tako nešto objedinjeno je kroz termin "rad od bilo gdje" ili WFX (work from anywhere).
"Dogodit će se i masivna digitalna transformacija kao rezultat takve situacije", rekao je Khusid za ZDnet i ponudio pet predviđanja za 2021., prenosi ICT business.
1. WFX
Kao glavna točka njegovih prognoza jest rad od bilo gdje. Zaposlenici neće boraviti u domovima ili uredima, radit će otkud god treba. Samim time, kompanije će im omogućiti alate za to, što podrazumijeva poveću digitalnu transformaciju.
2. Zaustavljanje ''odljeva mozgova''
Tehnološki napredak donosi dobrobit cijelom svijetu, ali fluktuacija zaposlenih ipak je u određenim središtima naše planete. Jer, uvjeti, mogućnosti i standard ipak su u određenim područjima bolji no u drugima. Ipak, od iduće godine to bi se moglo promijeniti zahvaljujući WFX načinu rada te bi razna druga područja mogla osjetiti benefite. U apsolutno svim smjerovima, društvenim, političkim, ekonomskim i gospodarskim, obrazovnim, socijalnim...
3. Hibridni način posla bit će izazovan onima bez ili s nedovoljnom opremom
Logično, oni koji se nisu pripremili na nove načine rada bit će teže, zaostajat će i konkurencija će to iskoristiti. Stoga, još jednom, digitalna transformacija je ključna.
4. Angažman je nova produktivnost
Do ove godine, činilo se sve kako bi produktivnost bila na što višim razinama, ali na daljinu je angažman ono što pokreće produktivnost. Da bi bilo angažmana, zaposlenici moraju imati strast, motivaciju i povezanost s poslom koji obavljaju. Koja organizacija zna pokrenuti angažman, uspjet će i biti produktivnija. Ujedno, zaposlenicima je u interesu iskazivati angažman jer u "novom normalnom" moraju se nekako dokazati. To je teže nego uživo pa angažman mora biti vidljiviji kroz ono što čine. Tako će im se otvoriti nove prilike...
5. Karijere mlađih zaposlenih mogle bi patiti zbog izostanka mentorstva
Ne može se i bez negativnih detalja novih uvjeta rada i života. Oni koji tek ulaze u svijet zaposlenih, ili su tek ušli prije koronavirusa, teže će se snaći jer teže je učiti na daljinu no uživo. Zato mladi moraju uložiti više truda i napora kako bi ostali u korak sa svime oko sebe.
Izvor: ICT business