Share
Tweet
Share
Send to friend

Dobro došli na novo radno mjesto

Uspješno ste obavili potragu za (boljim) poslom. Dobili ste posao koji vam se sviđa u tvrtki u kojoj ste oduvijek željeli raditi. Nastavite seriju uspješnih poteza!

Prvi dojam je važan!

Tijekom prvih dana provedenih u novoj sredini izuzetno je važno kakav ćete dojam ostaviti. Prvi dojam može imati trajan efekt, a uz malo pažnje i planiranja postići ćete da on bude pozitivan!

Prije samog početka, sakupite što više informacija o tvrtki

Prije prvog intervjua nastojali ste saznati što ste više mogli, na intervjuu ste dobili mnoge nove podatke i prije nego što počnete raditi nastojte 'organizirati' sakupljene informacije. Možda nećete biti u mogućnosti saznati mnogo o kulturi organizacije i o svakodnevnim nepisanim pravilima ponašanja, ali već iz informacija o strukturi tvrtke, ostvarenoj dobiti, misiji i planovima poslovanja možete bolje shvatiti s kakvom ćete se sredinom susresti.

Posebnu pažnju posvetite novim suradnicima

To su osobe koje će vam najviše moći pomoći u uhodavanju u novu ulogu. Od njih ćete naučiti ispravne procedure, upozorit će vas na najčešće greške i uputit će vas na osobe kojima se smijete (ili morate) obratiti prije donošenja neke odluke. Dobri odnosi sa suradnicima učinit će vrijeme provedeno na poslu ugodnijim!

Zatražite od nadređenog povratnu informaciju o svom radu

Predložite nadređenom kratak (neka zaista bude kratak!) sastanak na kojem ćete iznijeti svoje viđenje zadataka koji su vam povjereni i razjasniti eventualne nejasnoće. Početni entuzijazam i želja za dokazivanjem povjerenja koje vam je ukazano vjerojatno će vas motivirati da date svoj maksimum. Jasne upute nadređenog spriječit će nepotrebno rasipanje energije i dati vam jasnu povratnu informaciju o onome što radite dobro ili loše. Poslodavac će cijeniti vaš proaktivan stav i odgovoran pristup novom poslu!

Pokažite svoju točnost, odgovornost i profesionalnost

Pažljivo isplanirajte svoje prve radne zadatke, odredite si rokove i nemojte dozvoliti da ih ne ispoštujete! Vaš nadređeni razumije da se još uhodavate u novu sredinu i od vas očekuje kvalitetu i trud, ne brzinu. Kontrolirajte tijek predloženog plana akcije i na vrijeme obavijestite nadređenog o mogućem kašnjenju!

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.