Share
Tweet
Share
Send to friend

Kako zaslužiti unaprjeđenje?

Nisu dovoljni rezultati. Jako specijalističko znanje i odlično obavljanje sadašnjeg posla može poslodavcu značiti da ste upravo stvoreni upravo za taj posao! A što ako želite i možete više?

Pokažite svoj potencijal i motivaciju za daljnjim napretkom
Pokažite širinu svojih znanja i interesa. Pratite najnovije trendove u vašoj struci i pokažite da posjedujete šira znanja od onih koje vaš svakodnevni posao zahtjeva. Budite uvijek u toku s novim saznanjima i nastojte u poslu koristiti inovativne alate. Pokažite interes za daljnjom edukacijom u područjima ne vezanim za vašu struku. Današnje menadžerske pozicije rijetko su specijalističke prirode i zahtijevaju širinu znanja i opću kulturu zahvaljujući kojima ćete znati naći rješenje kompleksnih i multidisciplinarnih problema.

Promatrajte što i kako rade osobe na poziciji kojoj težite
Koje vještine i znanja posjeduju? Kako koriste svoje vještine i znanja? Učite od najboljih! Nemojte ih doslovno imitirati, ali nastojte pristupiti poslu na način koji se pokazao pobjedonosnim!

Budite u dobrim odnosima sa svojim suradnicima
Razlika između dobrog i lošeg lidera je u tome što loš lider nema sljedbenike! Što god radili, koje god odluke donosili, vodite računa o mišljenju svojih suradnika i osigurajte njihovu podršku. Unapređenje na poziciju s više odgovornosti pretpostavlja da ćete morati biti u stanju organizirati tim podređenih suradnika i da ćete znati efikasno delegirati zadatke. Pokažite da ste prihvaćeni od strane svojih sadašnjih suradnika, da znate cijeniti njihove kvalitete i potencijalan doprinos projektu i da oni cijene vaše mišljenje i stručnost.

Pokažite da posjedujete kvalitete dobrog menadžera
Neizostavna pravila dobrog upravljanja zahtijevaju određene menadžerske kvalitete koje morate razumjeti i nastojati prakticirati, u onoj mjeri koliko je to moguće na vašem sadašnjem radnom mjestu. Prvo je pravilo neupitan integritet lidera. Osobu u čiji osobni i profesionalni integritet sumnjate vjerojatno nećete biti voljni slijediti. Drugo je pravilo sposobnost postavljanja visokih (ali realnih) ciljeva i omogućavanje potrebne podrške u dostizanju postignutih ciljeva. Treće je pravilo naglašavanje važnosti konstantnog učenja. Bez učenja neće dugoročno biti moguće postizati zadane ciljeve bez ugrožavanja integriteta. Bez obzira koja je vaša sadašnja pozicija i da li pozicija kojoj težite ima u svom nazivu riječ 'menadžer', bitno je da razumijete koje su kvalitete potrebne za dobro upravljanje ljudima i procesima.

Pokažite da odluke donosite odgovorno i promišljeno
Prije nego što predložite rješenje nastalog problema ili neku promjenu uobičajenih procedura, izradite detaljnu analizu procesa. Analiza bi, međutim, trebala predstavljati samo osnovu predloženog plana akcije. Pokažite da ne razmišljate mehanički i dodajte vrijednost 'tehničkom' razmatranju problema. Naglasite kako na osnovu analize nastalog problema i na osnovu vaših saznanja o okolnostima važnim za nastanak ili rješenje problema, smatrate da bi bilo pametno poduzeti određeni plan akcije.

Budite čvrsti!
Pokažite da ne dopuštate neuspjehu da ugrozi vašu odlučnost i sigurnost. Proaktivno reagirajte na neuspjeh i iz njega naučite nove informacije koje će vas sljedeći put učiniti spremnijim na suočavanje s problemom. Ne zaboravite na suradnike. Pomognite im da se ne osjećaju ugroženima suočeni s neuspjehom i ulijte im povjerenje u njihove sposobnosti.

Naučite sagledavati svoje postupke u širem kontekstu
U kojoj su mjeri vaši postupci u skladu s misijom tvrtke? Koliko su profitabilni? Kakvo je stanje na tržištu i što tvrtka treba napraviti kako bi pojačala svoje kompetitivne prednosti? Kao što je već napomenuto, nećete dobiti unapređenje zato što dobro radite svoj posao, nego zato što ćete na novoj poziciji biti korisniji tvrtki!

Pokažite da razumijete važnost klijenta
Bez obzira na proizvode koje tvrtka nudi, klijent je taj koji odlučuje o njenoj uspješnosti. Cilj uspješne tvrtke nije pružiti najbolju uslugu, ili najkvalitetniji i najinovativniji proizvod, nego prilagoditi svoju ponudu zahtjevima tržišta, odnosno svojih klijenata. Dobar manager zna upravljati svojim podređenima i zahtjevima tržišta. Pokažite svoju tržišnu osviještenost kroz svakodnevno obavljanje naizgled nevažnih zadataka.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.