Share
Tweet
Share
Send to friend

Petra Starčević, Adriatic Luxury Hotels d.o.o.

Adriatic Luxury Hotels vodeća je hotelska grupacija u Hrvatskoj koja tursitičku ponudu upotpunjuje izrazito luksuznim smještajnim kapacitetima. Dubrovački Excelsior, Palace i Bellevue samo su neki od hotelskih aduta kojima raspolaže ova grupacija. Osim u Hrvatskoj, grupacija raspolaže i jakim hotelskim brandovima u svijetu. U ovotjednom HR intervjuu, Petra Starčević, HR Manager u Adriatic Luxury Hotels, odgovara na pitanja o kvalitetama zaposlenika, motivaciji, edukaciji i selekcijskom postupku.


MojPosao Koje su po Vama, općenito, temeljne kvalitete zaposlenika potrebne kako bi pridonijeli što većem uspjehu?

Petra Starčević: Vjerujemo da pozitivna i iskrena interakcija stvara nivo vjernosti između naših gostiju i zaposlenika. Iz tog razloga gosti odabiru odsjesti u našim Hotelima i vraćati se. Gost koji osjeti da su njegove/njene jedinstvene potrebe zadovoljene uvijek se iznova vraća. Zato naši zaposlenici znaju da posao u Jadranskim Luksuznim Hotelima podrazumijeva mnogo više od samog obavljanja dnevnih dužnosti. On podrazumijeva biti odgovoran.

Zaposlenici Jadranskih Luksuznih Hotela su prepoznati po njihovom odnosu prema gostima kroz spontan, pozitivan, druželjubiv, otvoren i odgovoran pristup svim postavljenim zahtjevima i potrebama. Naši zaposlenici odgovorne, samoinicijativne i brižne individue. Mi, u Jadranskim Luksuznim Hotelima, vjerujemo da samo oni ljudi koji su u potpunosti spremni posvetiti svoj život hoteljerstvu i turizmu uspijevaju.

MojPosao Koliko je ljudski faktor bitan u promidžbi vaših kapaciteta, s obzirom da su nazivi vrlo prepoznatljivi diljem Europe?

Petra Starčević: Jadranski Luksuzni Hoteli vode moderne Hotele prepoznatljivih usluga. Iz perspektive našega gosta, bilo da je on došao privatno ili poslovno, naši Hoteli su prepoznati kao dio grupe koja pruža prvoklasnu i potpunu uslugu na efikasan, prijateljski i moderan način. Da bi uspjeli, Jadranski Luksuzni Hoteli žele stvarati i održavati dobre odnose sa svojim zaposlenicima, tour-operatorima, grupacijom, vlasnicima, dobavljačima, konkurencijom i medijima. Jadranskim Luksuznim Hotelima su najbitniji ljudi. Gosti koji odsjedaju kod nas, i zaposlenici koji su izabrani i educirani da se brinu o našim gostima.

Naši voditelji i zaposlenici su odgovorne, samoinicijativne i brižne individue.

Zaposlenici Jadranskih Luksuznih Hotela su prepoznati po njihovom odnosu prema gostima kroz spontan, pozitivan, druželjubiv, otvoren i odgovoran pristup svim postavljenim zahtjevima i potrebama. Svi naši ljudi zaposleni su zato što vjerujemo da će njihovo znanje, sposobnosti i osobnost doprinijeti razini naše kvalitete. Mi podupiremo naše zaposlenike da se aktivno uključe u potragu za najboljim mogućim rješenjima kako bi unaprijedili naše i svoje poslovanje. Doprinos naših zaposlenika od nezamjenjive je važnosti.

MojPosao Provodite li ispitivanja zadovoljstva vaših djelatnika te koje načine motivacije koristite?

Petra Starčević: Da bi naša grupacija što efikasnije poslovala, organizacijska klima mora biti pozitivna. Organizacijska klima je percepcija zaposlenika o organizaciji, organizacijskom ponašanju i ostalim zamjetljivim uvjetima u našoj grupaciji. Ispitivanjem zadovoljstva poslom, mi u Jadranskim Luksuznim Hotelima, dobivamo neprocijenive informacije koje nam često mogu otkriti dotada skrivene slabe karike poslovnih procesa.

Iako postoje razne teorije o motivaciji i razni načina motiviranja, važno je napomenuti da grupacija / hotel prvo mora prepoznati važnost motivacije svojih zaposlenika uopće.

Smatramo da je motivacija radnika glavni razlog dobrog ili lošeg obavljanja pojedinog radnog zadatka u cjelokupnom poslovanju grupacije. Polazimo od činjenice, da ako je zaposlenik motiviran za rad i zadovoljan svojim radnim okruženjem, gost će isto tako biti zadovoljan, a hotel i grupacija će pozitivno poslovati.

Tokom godina smo zaključili da je od velike važnosti proizvesti programe namjenjene za nagrađivanje svih zaposlenika iz svih područja rada u hotelu, a koji će ujedno služiti kao poticaj za poboljšanje poslovanja tog hotela uopće. Naše nagrade su korisne i vrednovane od strane zaposlenika.

Osnovne komponente sustava motivacije i nagrađivanja zaposlenika u Jadranskim Luksuznim Hotelima su financijske i nefinancijske prirode.

Ali bez obzira na način motiviranja zaposlenika, cilj svakog našeg programa nagrađivanja je da on bude interesantan zaposlenicima, da se oni što više počnu uključivati u sam rad cijelog hotela i na kraju, da zaposlenici postanu svjesni da i oni isto doprinose radu hotela.

MojPosao Ulažete li u dodatnu edukaciju vaših zaposlenika?

Petra Starčević: Jadranski Luksuzni Hoteli su rastuća kompanija koja svoje hotele i usluge nudi u Hrvatskoj, a kao dio Wren's grupe i u Velikoj Britaniji.

Naš kontinuiran rast, internacionalna publika, povećana efikasnost u poslovanju i briga za okoliš stvorili su potrebe za zapošljavanjem profesionalnih, kreativnih i samoinicijativnih ljudi. Potrebno je mnogo ljudi da bi naši Hoteli prosperirali u budućnosti. Mi očekujemo da naši zaposlenici rastu zajedno s nama.

Cilj naše kompanije je biti poželjan poslodavac koji svojim zaposlenicima nudi bezbroj mogućnosti u njihovom profesionalnom i osobnom rastu.

MojPosao Što činite po pitanju zbližavanja svojih zaposlenika i razvijanja boljeg networka?

Petra Starčević: Da posao može teći bez zastoja, važna je suradnja među svim odjelima hotela / grupacije i blizak timski rad između svih zaposlenika. Ako samo jedan zaposlenik nije efikasan u obavljanju svojih dužnosti ili ima loš stav, cjelokupno funkcioniranje hotela / grupacije te sve pružene usluge gostima mogu postati vrlo loše. Zato je od velike važnosti da je svaki zaposlenik upoznat za dužnostima koje treba obavljati i da radi kao dio tima u rješavanju svih problema.

Suradnja znači međusobno pomaganje, a timski rad stvara atmosferu koja će posao učiniti interesantnijim i lakšim, i atmosferu u kojoj možemo učiti jedni od drugih.

Mi potičemo sve zaposlenike i voditelje naše kompanije da međusobno komuniciraju kako bi se izbjegli mogući konflikti i/ili nesporazumi i kako bi naš posao postao što važnijim. Mi dijelimo svoje znanje i ideje sa drugim kolegama, mi jedni drugima govorimo ono što znamo, mi smo slobodni zatražiti potrebne informacije jedni od drugih kako bi pružena usluga gostu bila što efikasnija a naš posao lakši, mi slušamo i prihvaćamo sve sugestije i povratne informacije. A načini na koje to radimo su dnevni i tjedni sastanci, interni newsletter, razna događanja za zaposlenike unutar hotela i grupacije, team building programi, itd.

MojPosao Kako izgleda jedan vaš selekcijski postupak?

Petra Starčević: Ukratko, raspiše se natječaj (interni ili javni), prikupljaju se zamolbe, vrši se predselekcija kandidata, odabrani kandidati se pozivaju na prvi krug razgovora, ponovno se vrši selekcija, odabrani kandidati se pozivaju na drugi krug razgovora, prolaze razna testiranja i na kraju voditelj odjela u kojem je otvorena pozicija, direktor hotela i voditelj odjela ljudskih potencijala odabiru najidealnijeg kandidata. Naravno, određene točke selekcije mogu varirati.

(V.K.)

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.