Share
Tweet
Share
Send to friend

Veliki jaz u komunikaciji između poslodavaca i zaposlenika

Američki menadžeri precjenjuju broj zaposlenika koji shvaćaju njihove napore da zadovolje postavljene ciljeve i promjene u politikama tvrtke, pokazalo je istraživanje koje je na 2.826 ljudi, među kojima 1.329 poslodavaca, provela tvrtka RoperASW. Naime, rezultati istraživanja pokazuju da 55% poslodavaca sebe smatra dobrima u komuniciranju, no da se s time slaže samo 35% zaposelnika.

Samo 8% poslodavaca priznalo je da su loši u komuniciranju, dok čak 31% zaposlenika smatra da njihovim poslodavcima nedostaje komunikacijskih vještina.

Ukupno, 94% poslodavaca kazalo je da su prošle godine zaposlenike redovito informirali o svim promjenama koje će se dogoditi na poslu, međutim to je potvrdilo samo 74% zaposlenika. Također, 83% poslodavaca navelo je da su zaposlenicima predstavili jasnu viziju kako će izgledati nadolazeća poslovna godina, s čime se složilo samo 63% zaposlenika. Uz to, 53% poslodavaca istaknulo je da su svoje zaposlenike informirali o kriterijima za otpuštanje, a samo 42% zaposlenika kazalo je da su dobili te informacije.

Rezultati istraživanja, također, pokazuju:

  • 88% poslodavaca navelo je kako ne dozvoljavaju da sa uredske glasine nekontrolirano prošire, a s time se složilo 73% zaposlenika.
  • 93% poslodavaca reklo je kako su iskreno odgovarali na teška pitanja svojih zaposlenika, a samo 70% zaposlenika smatra da su šefovi prema njima bili iskreni.
  • 83% poslodavaca kazalo je da su i radili na rješavanju nekog problema, a ne samo zaposlenike obavijestili o njemu, s čime se složilo 67% zaposlenika.
  • 81% poslodavaca istaknulo je da su zaposlenicima objasnili kako će promjene na poslu utjecati na njih osobno, a s time se složilo 60% zaposlenika.

    (T.B.)

  • Izvor:
    BostonWorks.com

    We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.