Share
Tweet
Share
Send to friend

Poslodavci sve više ulažu u znanje stranih jezika

Poznavanje stranog jezika jedan je od preduvjeta poslovnog uspjeha. Svaka struka, svaka grana gospodarstva, bio to visoki menadžment ili rad na "baušteli", ima svoj specifični jezik i izraze, od kojih većinu niste čuli u školskim klupama.

Zbog toga škole stranih jezika organiziraju sve više tečajeva poslovnog engleskog ili nekog drugog jezika. Nastava se nerijetko održava u samoj tvrtki gdje poslodavci organiziraju praktičnu nastavu za zaposlenike, no svaka se osoba može odlučiti na usavršavanje jezika u nekoj od škola.

Razlika učenja poslovnog od uobičajenog jezika je to što polaznici obično imaju određeno, nerijetko i jako dobro predznanje. Oni ga žele usavršiti, te naučiti kako jezik koristiti u različitim situacijama. Uz to, uče izraze i fraze karakteristične za njihovu struku.

Najbitnije je kod tečajeva poslovnog jezika učenje o svim aspektima njegove primjene. Profesori upozoravaju da je jedna od najčešćih grešaka upotrebljavanje izraza po uzoru na hrvatski.

(A.T.)
Izvor:
Jutarnji list

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.