Share
Tweet
Share
Send to friend

Pravila poslovnog odijevanja zbunjuju i poslodavce i posloprimce

Čvrsti standardi poslovnog oddijevanja danas su zamijenjeni uvođenjem casual, odnosno ležernog načina odijevanja, no sudeći prema najnovijem britanskom istraživanju, britanski posloprimci, ali ni poslodavci ne razumiju što točno podrazumijeva casual poslovno odijevanje.

Istraživanje je proveo Yahoo na uzorku od 900 regrutera i 2.000 posloprimaca.
Prema istraživanju, čak 76% zaposlenica te 88% zaposlenika radije nosi uredsku odjeću ili pak propisanu ležernu odjeću. Nešto manje ispitanika, njih 40%, smatra da ležerno podrazumijeva sve u čemu se udobno osjećaš, što uključuje i traperice.

Trećina posloprimaca kazala je da ne razlikuje poslovnu odjeću od odjeće za izlazak.

Više od 25% regrutera istaknulo je da poslovno odijelo na intervjuu ostavlja previše formalan dojam, te da nije poželjno. Čak 34% ispitanika ne može spavati noć uoči intervjua zbog nedoumice što obući, dok 30% njih odlazi u kupnju nove odjeće prije razgovora za posao.

Zanimljivo je da trećina menadžera savjetuje kako kopiranje šefa u odijevanju može doprinjeti napredovanju u karijeri, a sličnog su mišljenja i 73% ispitanika jer smatraju da će im imidž njihovog poslodavca pomoći ostvarenju uspješne karijere.

(A.T.)
Izvor:
globeandmail.com

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.