Share
Tweet
Share
Send to friend

Metoda 20 ključeva najviše pridonosi motivaciji radnika

Svaka od 42 tvrtke, koliko ih je dosad uključeno u uvođenje metode "20 ključeva" u svoje poslovanje, program su ocijenile izvrsnim, razumljivim i praktičnim i preporučile bi ga i drugim tvrtkama.

Taj međunarodno priznat program, u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva u Hrvatskoj već treću godinu zaredom provodi konzultantska kuća Deloitte.

Dvadeset praktičnih i integriranih poslovnih imperativa za unapređenje konkurentnosti poboljšanjem proizvoda i usluga, njihovom bržom isporukom i nižim cijenama, u njihovim su tvrtkama, pokazalo je istraživanje, najviše koristi donijele kad je riječ o motivaciji radnika (65%), kvaliteti (15%), smanjenju troškova (12%) te bržoj isporuci (8%).

Metodu je, podsjetimo, razvio japanski profesor Iwao Kobayashi, a prvi je put primijenjena u Toyoti. Danas je provodi oko 700 tvrtki u 55 zemalja, od kojih je polovica otprilike subvencionirana na državnoj razini upravo kako bi potaknule konkurentnost domaćih tvrtki na inozemnom i domaćem tržištu.

Krešimir Sečak, jedan od Deloitteovih stručnjaka metodologije "20 ključeva", kaže kako metoda nema za cilj otpuštanje radnika, nego bolju organizaciju i preraspodjelu poslovanja sagledavanjem procesa rada te eliminacijom nepotrebnih vrijednosti, kojima se postižu znatne uštede.

(A.T.) Izvor:
Manager.hr

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.