Share
Tweet
Share
Send to friend

Kompanije doniranjem utječu na promjene u svijetu

Svjetske korporacije danas ostavljaju svoje tragove, ne samo u vidljivim ulaganjima već i kroz investicije za poboljšanje obrazovanja, zdravlja te očuvanja okoliša. Taj fenomen naziva se korporativna socijalna odgovornost (corporate social responsibility – CSR).

Ideja da tvrtke, dok se natječu u tradicionalnoj utrci za profitom, moraju uzeti u obzir svoj utjecaj na svijet dobivala je svoje poklonike u devedesetima, da bi sad dostigla vrhunac.

U 2005. donacije tvrtki porasle su za 22,5% te su iznosile 13.77 milijardi dolara, prema podacima Glenview, Ill.-based Giving USA Foundation, privatnog fonda koji bilježi filantropska izdvajanja u SAD-u.

U novom svijetu korporativnog građanstva, mnoge prosvijetljene tvrtke otkrile su da je ponašanje u skladu s humanijom etikom, također i dobar poslovni potez. Mnogi vlasnici tvrtki vjeruju da će CSR postati stvaran i održiv način utjecanja na promjene, a nevladine udruge, koje surađuju s korporacijama, smatraju da takva nastojanja nisu neiskrena te da bi ih trebalo cijeniti.

Izvršna direktorica organizacije za ljudska prava WITNESS

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.