Share
Tweet
Share
Send to friend

Zbog lošeg odnosa na intervjuu posloprimci bojkotiraju proizvode poslodavaca

Unatoč stalnom naglašavanju važnosti izgradnje brenda poželjnog poslodavca i teškoća u pronalaženju i privlačenju talentiranih zaposlenika, u stvarnosti čak četvrtina britanskih posloprimaca smatra da se potencijalni poslodavac prema njima ponio loše.

Iako se, prema tome, čini da britanske poslodavce nije briga za posloprimce, najnovija istraživanja pokazuju da je mišljenje posloprimaca od itekako velike važnosti.

Naime, prema istraživanju tamošnje konzultantske kuće Capital Consultings, čak 53% posloprimaca neće kupiti proizvode ili usluge tvrtke u kojoj su se prema njima ponijeli loše, a njih čak četvrtina zaklela se da nikada više neće kupiti bilo koji proizvod te tvrtke.

Ugled tvrtke još je jedna stvar koja trpi zbog loših praksi kod regrutiranja. Gotovo trećina nezadovoljnih posloprimaca ispričat će tri do pet osoba svoje loše iskustvo s nekom tvrtkom, a njih četvrtina takvo će iskustvo prepričati šest osoba. Njih 10% svoje će loše iskustvo podijeliti s više od 10 osoba, a jedan posto će sve to objaviti na Internetu u svom blogu.

Glavna zamjerka posloprimaca na regrutacijske procese tvrtki jest nedostatak komunikacije. Polovicu njih smeta to što im nije objašnjeno zašto nisu dobili posao, a drugu polovicu iritira to što nakon intervjua od poslodavca nisu dobili nikakvu povratnu informaciju.

Također, gotovo polovica posloprimaca iskusila je i nedostatak osnovne pristojnosti, jer im iz organizacije čak nisu javili ni jesu li primili njihovu prijavu. Posloprimci ističu i da su ih na intervjuima živcirala i nebitna ili "glupa" pitanja, te to što su morali prolaziti kroz nebitna testiranja.

"Takvi podaci koji upućuju na 'lijenost' poslodavca dolaze u trenutku kada podaci pokazuju potrebu za privlačenjem većeg broja talentiranih radnika nego ikada", ističe direktorica marketinga u Capital Consulting, Marisa Kacary.

"Regrutacijski proces se često previđa kao odlična prilika za jačanje brenda, a istovremeno se troši ogromni novac kako bi marketinške poruke doprle do postojećih i potencijalnih klijenata", dodaje.

"Kao što naše istraživanje pokazuje, ako se prema ljudima tijekom regrutacijskog procesa ponašate loše, lako ih možete izgubiti kao kupce, a oni će biti presretni da svima ispričaju svoje loše iskustvo s vašom kompanijom", zaključuje Marisa Kacary.

(T.B.)
Izvor:
management-issues.com

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.