Share
Tweet
Share
Send to friend

Pet profila poslovnih žena

Financijsku neovisnost žena muškarci ne smatraju prijetnjom, nego seksipilom. Tako misli čak 96% ispitanika što su sudjelovali u istraživanju za koje se odlučila moćna međunarodna osiguravateljska grupacija Allianz.

Provedeno je na nacionalnoj razini tržišta SAD-a uz sudjelovanje 3.183 ispitanika među kojima je bilo 1.925 žena te 1.258 muškaraca starijih od 21, odnosno plus 61 godine.

Cilj projekta bio je, da bi se osigurao bolji uvid u ženski odnos prema financijama i investicijama, identificirati njihove stavove i ponašanja prema novcu.

Autori istraživanja ocjenjuju: žene su sve obrazovanije, raste njihov broj u poslovnom svijetu i sve je izraženija njihova štedna snaga. Unatoč tome, većina anketiranih žena ne osjeća se financijski sigurno, misle da ne znaju dovoljno o financijama, štednji i investicijama.

Anketa je posvjedočila da se 90% žena osjeća financijski nesigurno. Financijska sigurnost i sloboda sudionicama istraživanja predstavljaju 15 do 20 puta važnije aspekte od financijskog statusa, odnosno poštovanja.

Najveća prednost novca je sigurnost, a ne kupovna moć, tako misli čak dvije trećine sudionica istraživanja. Sa strahom od "beskućništva" suočeno je 46% žena premda gotovo trećina njih godišnje zarađuje iznad 100.000 dolara.

Istraživanje je pokazalo da dvostruko više žena nego muškaraca ima skriven novac za koji njihovi supružnici ne znaju. Dvaput češće žene savjetuju mladim djevojkama neka svakako imaju "tajni" račun.

I dok muškarci uz pojam financija uglavnom stavljaju "povjerenje", ženske asocijacije na riječ financije su "snaga" i "kontrola". Nedostatak znanja najveća je barijera koja sprječava žene da se aktivnije uključe u upravljanje štednjom i investiranje.

Tako je 57% žena izjavilo kako bi voljele da su u školi učile više o novcu i financijskom poslovanju. Isti broj smatra da je najveća prednost novca osjećaj sigurnosti, a ne kupovna sposobnost. Anketa je pokazala kako više ne vrijedi nekadašnja uzrečica "bogato se udaj".

Pet profila poslovnih žena

  • PEPELJUGA - nada se princu na bijelom konju koji će riješiti sve njezine probleme.
  • ALICA u Zemlji čuda - malo zna o financijama u kućanstvu, još manje znanja ima o investiranju.
  • LJEPOTICA - smatra se sposobnom za rješavanje svih problema koji se nađu pred njom.
  • ZLATOKOSA - sigurna, analitična i discipliniran štediša, prije donošenja odluke istražuje sve mogućnosti.
  • SUPERŽENA - vrlo je sigurna, preuzima kontrolu nad financijama u kućanstvu, izrazito je educirana o novcu i investiranju.

    (A.T.)

  • Izvor:
    Poslovni dnevnik

    We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.