Share
Tweet
Share
Send to friend

Nova generacija zaposlenika od poslodavca očekuje veću društvenu odgovornost

Mnoge kompanije i njihovi odjeli za ljudske resurse morat će se prilagoditi na vrijeme koje dolazi, a u kojem će "zaposlenik biti glavni".

Naime, budući zaposlenici imati će potpuno drugačije zahtjeve i očekivanja od današnjih.

Nova generacija zaposlenika, tzv. millenials, rođenih nakon 1998. zahtijevati će fleksibilnost te će imati visoko razvijenu svijest za posao.

Ovi će zaposlenici od poslodavca očekivati značajne beneficije za okoliš i društvo, tj. pridržavanje načela društveno odgovornog poslovanja, istaknuto je na prošlotjednoj konferenciji Pricewaterhouse-Coopersa u Barceloni, posvećenoj ljudskim resursima.

Ova će generacija nadolazećih zaposlenika biti potpuno upoznata s tehnologijom te će vršiti pojačani pritisak na informatičke djelatnike unutar kompanija.

Osim toga, ovi će zaposlenici biti manje lojalni poslodavcu od svih generacija do sada, pa će budu li nezadovoljni svojim poslom brzo napuštati kompanije i tražiti nove mogućnosti.

Partner u PwC-u Michael Rendell, navodi kako će tvrtke morati ići ukorak s promjenama i podilaziti zahtjevima budućih zaposlenika, ukoliko će željeti zadržati one najbolje. Pritom napominje kako, visina plaće neće biti jedini odlučujući faktor, već i niz drugih pogodnosti.

(V.K.)
Izvor:
Personneltoday

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.