Share
Tweet
Share
Send to friend

Američke kompanije novim zaposlenicima poklanjaju šalice i majice

Više od polovice tvrtki u Sjedinjenim Američkim Državama, novim zaposlenicima dijeli besplatne šalice ili majice s logotipom tvrtke, kako bi ih iznenadili na početku rada.

Nadalje, istraživanje koje je proveo američki Institute for corporate productivity, pokazuje da iako većina poslodavaca primjenjuje nove programe za prilagodbu novih zaposlenika, više od petine poslodavaca uopće ne mari za učinkovitost tih programa.

Rezultati istraživanja pokazuju da gotovo 90% kompanija primjenjuje programe za prilagodbu novih zaposlenika, međutim oko polovice njih misli kako se uvođenje zaposlenika u posao može obaviti u manje od jednog dana, dok četvrtina njih ovaj proces produljuje na dva do tri dana.

Predsjednik Institute for corporate productivity, Jay Jamrog objašnjava kako je u današnjem ratu za talente od izuzetnog značaja prvi dojam, kojeg novi zaposlenik stječe po dolasku na radno mjesto, a koji utječe i na daljnju lojalnost poslodavcu.

"Kompanije na pogrešan način pristupaju impresioniranju novih zaposlenika i izgradnji povjerenja, koje je nedvojbeno uključeno u sam proces selekcije i prilagodbe novih zaposlenika" objašnjava Jamrog.

Nadalje, istraživanje je pokazalo kako gotovo polovica kompanija svoje nove zaposlenike želi iznenaditi korporativnim poklonima koji najčešće uključuju olovke, notese, privjeske ili fascikle sa svojim logotipom, dok 12% kompanija ne dijeli novim zaposlenicima nikakve poklone.

Što se tiče praćenja učinkovitosti programa prilagodbe, otprilike polovica kompanija navodi kako to čine putem ispitivanja zadovoljstva zaposlenika, oko 20% njih prati rad zaposlenika kroz godinu dana, a 16% njih prati učinak zaposlenika.

Zbog ovakvog načina odnosa prema novim zaposlenicima, mlade osobe vrlo često promjene poslodavca u kratkom roku. Jedno istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je kako jedan od dvadesetpet zaposlenika odlazi iz kompanije u roku tjedan dana, ukoliko smatraju da ih poslodavac nije pravilno upoznao s poslom.

(V.K.)
Izvor:
management-issues.com

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.