Share
Tweet
Share
Send to friend

Društveno odgovorne tvrtke imaju zadovoljnije zaposlenike

Orijentiranost neke tvrtke ka društvenoj odgovornosti i društveno odgovornom poslovanju uvelike utječe na stavove njenih zaposlenika, uključujući i njihovu dobrobit, pokazalo je istraživanje britanske agencije Sirota Survey Intelligence provedeno na 1,6 milijuna zaposlenika.

Naime, istraživanjem je utvrđeno da čak 70% zaposlenika ima pozitivan stav prema društveno odgovornom poslovanju svoje tvrtke.

A to utječe i na njihovu pozitivnu percepciju smjera kojim tvrtka ide, konkurentnost, integritet, te zalaganje zaposlenika na njihovim radnim mjestima.

Istraživanje je pokazalo i da zaposlenici koji su zadovoljni društveno odgovornim poslovanjem svoje tvrtke, smatraju da je njihov poslodavac zainteresiran za njihovu dobrobit.

"Zaposlenici u tvrtkama koje prepoznaju važnost društvene odgovornosti često su zadovoljniji poslom, prihvaćaju iste vrijednosti i orijentiraniji su ostvarivanju uspjeha", komentirao je rezultate istraživanja Nick Staritt, direktor agencije.

(T.B.)
Izvor:
Personneltoday

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.