Share
Tweet
Share
Send to friend

Amerikanci pri traženju posla ne mare za korporativnu odgovornost

Društveno odgovorno poslovanje (CSR) prema zajednici, za većinu je Amerikanaca značajno, no pri odabiru posla zaposlenici uopće ne gledaju na to, pokazalo je američko istraživanje tvrtke za zapošljavanje Hudson.

Tri četvrtine američkih zaposlenika smatra da korporacijska odgovornost prema zajednici ima veliku važnost, no istovremeno 70% tih zaposlenika ne smatra da ona treba imati utjecaj pri odabiru poslodavca.

Štoviše, tek 7% od 2.000 anketiranih potvrdilo je da su odbili posao jer tvrtka nije imala izrađen CSR program.

Unatoč tomu, gotovo polovica ispitanika (46%) još uvijek vjeruje u važnost kodeksa korporacijskog upravljanja kojeg svaka tvrtka mora imati.

Nadalje, gotovo polovica ispitanika smatra da su veće mogućnosti ulaganja u takvu tvrtku.

Peg Buchenroth, direktorica ljudskih resursa tvrtke Hudson, podsjetila je na važnost onih tvrtki koje provode politiku društvene odgovornosti na način da pomažu najsiromašnije te na taj način pridonose boljitku zajednice u kojoj se nalaze.

"Zaposlenici od poslodavca očekuju da vodi brigu o zaposlenicima, ali i da ima odgovoran odnos prema zajednici", kazala je Buchenroth.

(A.T.)
Izvor:
management-issues.com

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.