Share
Tweet
Share
Send to friend

Budući zaposlenici ne očekuju previše fleksibilnosti u poslu

Britanski diplomanti očekuju manje fleksibilnosti u svom poslovnom životu od onih u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama, pokazuje globalno istraživanje konzultantske kuće PricewaterhouseCoopers.

Istraživanje je provedeno nad 3.000 ispitanika iz SAD-a, Kine i Velike Britanije, a pokazuje kako 7,4% kineskih diplomanata vjeruje da će svoj posao odrađivati uglavnom uz vlastitog doma, dok to isto vjeruje tek oko 1% britanskih diplomanata te 3,8% američkih.

Općenito gledano, rezultati pokazuju kako 75% ispitanika vjeruje da će radno vrijeme provoditi uglavnom u uredu tj. na radnom mjestu, od čega je njih 82,5% iz Velike Britanije, 75,1% Kine te 73,1% iz SAD-a.

Nadalje, čak 78,4% ispitanika misli kako će tijekom svog radnog vijeka promijeniti između 2 i 5 poslodavaca, od čega je najveći broj njih u SAD-u (80,4%), dok 8% ispitanika misli kako će cijelo vrijeme raditi za samo jednog poslodavca.

Zanimljivo je pak kako 10,3% kineskih ispitanika vjeruje da će tijekom radnog vijeka promijeniti čak više od 10 poslodavaca, dok je taj postotak na globalnoj razini upola manji (5,5%).

Zbog razvoja tržišta i sve veće mobilnosti čak 93,9% ispitanika izjavilo je kako vjeruju da će njihov posao podrazumijevati i rad u stranim zemljama i to u većoj mjeri nego u slučaju njihovih roditelja.

Što se tiče komunikacije u poslovnom svijetu, tek malo više od polovice ispitanih (52,7%) predviđa kako će se u poslu uglavnom koristiti drugim stranim jezikom umjesto svojeg materinskog. Najviše onih koji vjeruju da će zbog prirode posla govoriti strani jezik jest među Kineskim ispitanicima. Čak 89,4%, nasuprot 35,3% Britanaca i 32% Amerikanaca.

Autori istraživanja navode kako će u budućnosti društveno odgovorno poslovanje i očuvanje okoliša zauzimati sve veći značaj, a poslodavci će se često po tom pitanju morati prilagođavati stajalištima posloprimaca, žele li privući one najbolje. (V.K.)

Izvor:
PricewaterhouseCoopers

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.