Share
Tweet
Share
Send to friend

Američki poslodavci šokirani generacijom Y

Nakon što su se počeli susretati s masovnim najavama umirovljenja baby boomera, američki su poslodavci svoj spas mislili pronaći u generacijama mladih posloprimaca, željnih rada i dokazivanja, tzv. generaciji Y.

Međutim uslijedio im je šok, jer osobe mlađe od 30 godina očekuju više plaće, žele napredovati u roku godine dana te imati fleksibilne radne aranžmane.

Istraživanje koje je website careerbuilder.com proveo nad 2,500 poslodavaca, ukazuje na veliku razliku u očekivanjima između generacije Y i njihovih menadžera, što bi u budućnosti moglo rezultirati velikim problemima.

Gotovo polovica poslodavaca ističe teškoće u komunikaciji među starijim i mlađim zaposlenicima, jer izgleda da mlađi više vole komunicirati pomoću novih tehnologija nego izravnu komunikaciju. Četvrtina ispitanika navodi kako mlađi imaju i drugačije stavove te društvene vrijednosti, posebice one vezane uz pop kulturu.

Međutim, ono što je najviše iznenadilo poslodavce jesu očekivanje o razvoju karijere. Naime, gotovo 90% specijalista za ljudske resurse navelo je kako se generacija Y osjeća podcijenjeno ukoliko im dodatni rad nije dodatno i plaćen te ubrzo ne stignu prve prilike za napredovanje.

Istovremeno više od polovice ispitanih navelo je kako mlađi zaposlenici očekuju da ih se promakne na viši položaj u rolu od godine dana te su također prezahtjevni po pitanju slobodnih dana i broju dana godišnjih odmora.

Autori istraživanja napominju kako posebno zabrinjavajuće zvuči podatak prema kojem više od polovice menadžera ističe da pripadnici generacije Y imaju poteškoća s prihvaćanjem autoriteta.

S obzirom na stanje na tržištu rada poslodavci neće imati previše izbora, pa je tako 15% njih izjavilo da su već uveli značajne promjene u svoje regrutacijske procese, a slične i još drastičnije promjene uskoro će morati uvoditi sve veći broj poslodavaca. (V.K.)

Izvor:
management-issues.com

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.