Share
Tweet
Share
Send to friend

Zauzmite ispravan stav prema problematičnom suradniku

Kako u sportu, muzici i politici, tako i u poslu rivalstvo nije rijetkost, najčešće među kolegama.

Takvo "zdravo" natjecanje u utrci za boljim rezultatima pridonosi većoj produktivnosti zaposlenika, no nerijetko postoje i oni problematični zaposlenici koji ne biraju sredstva kako bi pridobili pažnju nadređenog. Kako se nositi sa suparnicima kojima nije važan rezultat već njihov uspjeh?

  • Suočite se s njima! Dajte im do znanja da znate što rade.
  • Nije potrebno priželjkivati mogućnost razgovora "u četiri oka", pošaljite e-mail.


  • Ne dozvolite da "razgovor" preraste u sukob na osobnom nivou. Prioritet vam je vaš posao i radno mjesto.
  • Mudro vodite bitku.
  • Imajte na umu da se takve osobe nikad ne mijenjaju.

    Ako uvidite da razgovorom ništa niste postigli, možete preći na plan B:

  • Sakupite svjedoke

    Posao koji radite ne treba skrivati. Pobrinite se da vaši suradnici uvide koliko se trudite. Primjerice, ako radite na novoj brošuri, uključite što više osoba u vaš tim kako bi "proizvod" u konačnici bio uspješniji. Također, sačuvajte sve e-mailove koji se vežu tog projekta.

    Sakupite dokaze

    Sačuvajte svu papirologiju, uključujući i one ideje koje su bile odbijene. To je način da sačuvate dokaze o vašem načinu rada. Ipak, predlažemo vam da izbjegavate tračanja suradnika jer bi vam to moglo narušiti reputaciju. (A.T.)

    Izvor:
    CNN

    We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.