Share
Tweet
Share
Send to friend

Humor na radnom mjestu

Neozbiljno ozbiljno

Unošenje doze humora u svakodnevne aktivnosti na poslu nije zakonom zabranjeno: zaista je naporno biti konstantno ozbiljan.

Oslobodite malo prostora i za humor na radnom mjestu! Prednosti mogu biti brojne: zabavom se smanjuje stres, osnažuje kreativnost, potpomaže jedinstvo tima i općenito pridonosi boljoj atmosferi na radu. Naravno, govorimo o zdravom, primjerenom i umjerenom korištenju humora...

Sastanci
Pripremate se za jour fix sastanak koji je uvijek, iz tjedna u tjedan, iste dinamike, sličnih sadržaja i u istom sazivu? Odlučite osvježiti sastanke s malo zabave, omogućiti učesnicima da se malo bolje upoznaju, otvorenije razgovaraju, ali i uspostave bolju razinu međusobnog povjerenja.

Par mogućnosti:

  • U dnevni red unesite jednu neozbiljnu temu, ili neozbiljan naziv planiranog sadržaja ("Prodaja proizvoda XY: Mission Impossible – ili je ipak Possible?").
  • Ako primijetite zamor i pad koncentracije nakon prvih pola sata sastanka, a prilika to dozvoljava, možete i odglumiti prezentaciju teme u stilu nekog poznatog glumca: npr. Marlon Brando kao Kum govori o Vašem novom projektu koji mora biti završen u određenom roku..."Upravo ste dobili ponudu koju ne možete odbiti..."
  • "Promijenite raspored sjedenja u dvorani za sastanke ili drugačije postavite stolce oko stola: primjetite li da prisutnima nakon nekog vremena pada koncentracija, možete ih zamoliti sve prisutne da ustanu i razmjene mjesta i raspored sjedenja...

    Ponekad je jedini način da sastanci postanu podnošljiviji to da ih uopće ne održavate :) !





    Priznanje zaposlenih, na zabavniji način
    Smiješno ili ne, priznanje je integralni dio aktivnosti usmjerenih porastu morala i zadržavanja zaposlenih. Ako trenutno baš i ne postoji neki napor kojega je vrijedno priznati, uvijek možete pokrenuti zaposlene na sudjelovanje u zabavnijim aktivnostima:

  • Ako imate u tijeku akciju za koju je planiran određeni brojčano izraženi rezultat, organizirajte internu "kladionicu": neka svi članovi tima prognoziraju rezultat, a osoba koja je unaprijed dala najbližu prognozu neka po završetku akcije osvoji simboličku nagradu (pripremljena kava na stolu svako jutro – tjedan dana, diploma najboljeg prognostičara akcije xy koju možete i sami izraditi, i sl.)
  • "Izjava tjedna": ako intenzivno komunicirate s klijentima/kupcima, možete u svom timu proglasiti osobu tjedna, onoga tko je određenom problematičnom klijentu najbolje i najefikasnije pristupio, riješio upit ili dao najbolju povratnu informaciju – ovu prijelaznu nagradu možete još dodatno osvježiti ako organizirate internu dodjelu u stilu dodjela Oscara ili izbora za pjesmu Eurovizije, na primjer.

  • "Teške teme"
    Humor može odigrati bitnu ulogu prilikom komuniciranja težih tema u poslovanju, naravno na način koji neće ugroziti ozbiljnost same teme, no sam pristup može se postaviti na manje agresivan i pristupačniji način. Na primjer, na dopise koji sadržavaju težu problematiku kojom se tek morate pozabaviti, možete nalijepiti papirić s plačnim simbolom :-(: problem neće nestati sam od sebe, ali možda ćete se lakše primorati da ga počnete rješavati. Problematične mailove označite i promijenite u zelenu boju teksta: ako ih u sebi nazovete "mali zeleni", ovakvo ismijavanje može smanjiti Vaš otpor prema rješavanju problema koje nose...

    U slobodno vrijeme svi volimo pogledati dobru komediju, poslušati istinski dobre stand-up komičare ili se opustiti uz poznate zabavljače. Unesite dio zabave i u vrijeme koje provodite na poslu: smijeh, dobro društvo i zabava su sastojci koji čvrsto povezuju radni tim.

    Svaka situacija na poslu baš i ne dozvoljava zabavu, stoga morate dobro procijeniti kada je humor prigodan a kada nije, uz dobar osjećaj za mjeru i priliku.

    No, zašto ne iskorisiti mogućnosti unošenja zabave u svakodnevnu rutinu? Zaista je naporno biti konstantno ozbiljan... U sljedećem članku pročitajte odgovore poslovnih trenerica na vaša pitanja!

    We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.