Share
Tweet
Share
Send to friend

U borbi za prve Effie nagrade čak 50 kampanja

Effie nagrade će biti uručene na svečanoj dodjeli 2. listopada u Zagrebu, u sklopu 4. Effie konferencije

Čak 50 oglašivačkih kampanja, koje su u posljednje dvije godine postigle značajne poslovne rezultate te uspješno ostvarile ciljeve postavljene od strane klijenata, prijavljeno je na natječaj za dodjelu prvih hrvatskih Effie nagrada.

Effie nagrade dodjeljuju se za ideje koje djeluju, a to su mahom odlične ideje koje postižu stvarne rezultate zahvaljujući promišljenim strategijama uz pomoć kojih su realizirane. Dobitnici Effie nagrada u pravilu su timovi sastavljeni od klijenta i agencije koji su se uspješno uhvatili u koštac s tržišnim izazovima te svojim marketinškim kampanjama postigle izrazite rezultate.

Uz Global Effie i Euro Effie nagrade, Effie se dodjeljuje i na nacionalnoj razini i to u 35 zemalja, među kojima su SAD, Njemačka, Francuska, Poljska, Austrija, Hrvatska i druge.

Prve hrvatske zlatne, srebrne i brončane Effie nagrade biti će uručene na svečanoj dodjeli koja će se, u organizaciji Best Marketinga i HURA-e, te pod medijskim pokroviteljstvom portala MojPosao, održati 2. listopada u Zagrebu, u sklopu 4. Effie konferencije.

Prijavljene radove ocjenjivat će žiri sastavljen od vrhunskih stručnjaka poput predstavnika klijenata, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta.

Predsjednik ovogodišnjeg žirija Effie nagrada u Hrvatskoj biti će Mario Fraculj, direktor Službe tržišnog razvoja Kraša, a ostali članovi su Slaven Fischer (BBDO), Dario Vince (Digitel), Dean Vranić (Imago), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić), Vanesa Priseker (McCann Erickson), Andrea Šumanovac (Unex), Marijana Prpić (T-Com), Nina Pentek (Erste banka), Miro Bižić (RTL), Sanja Mlačak (EPH), Marko Propadalo (Media Val), Nevenka Hendrih (Hendal), Gabrijela Klarić (Outdoor Akzent), Andrea Blažičević (Vipnet), Sandro Baričević (Coca-Cola), Dražen Nikolić (Raiffeisen Consulting), Marcel Janeković (Podravka), Vedrana Majetić (T-Mobile), Jasna Hrvić (Digitel medijski servisi) i Mario Blaić (Carlsberg Croatia). (V. K.)

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.