Share
Tweet
Share
Send to friend

Najbolja kampanja je Roko i njegov Ured za van

Dodijeljene prve hrvatske Effie nagrade za najbolje oglašivačke kampanje

Izabrani su prvi hrvatski vlasnici Effie nagrada, koje su u sedam kategorija dodijeljene najboljim domaćim oglašivačkim kampanjama za protekle dvije godine.

Pobjednica večeri bila je kampanja "Ured za van" s popularnim Rokom i njegovom turističkom agencijom, koja je T-Mobileu i agenciji Digitel donijela zlato u kategoriji Telekomunikacijske usluge te nagradu Grand Prix za najbolju kampanju. Također, zlato su osvojile i kampanje "Dukatino voćni muuužitak" agencije Bruketa&Žinić te kampanja "Shopping je najbolja terapija" agencije Imago.

Pet srebra i 10 bronci
Ove kampanje ostvarile su izvanredne tržišne rezultate, odnosno predstavljaju spoj originalnih ideja koje su ispunile postavljene poslovne i komunikacijske ciljeve. Osim ovih najsjajnijih nagrada, dodijeljeno je još pet srebrnih te čak deset brončanih Effieja kampanjama koje su po ocjenama stručnog žirija obilježile 2007. i 2008. godinu, a po poslovnim rezultatima klijenata ostvarile postavljene ciljeve.

Srebrne Effie nagrade osvojile su kampanje za Torticu Finger, Karlovačko pivo, MAXadsl, Autonomnu žensku kuću te Petrovu trudionicu. Dobitnici brončanih Effiea su kampanje za Varaždinsko kiselo zelje, Pan novu bocu, bioAktiv LGG, Axe Dark Temptation, Dove pro-age, ZABA go!card, Prvu stambenu štedionicu, T-Com MAXtv i Noć gutača reklama te korporativna kampanja "Ivo" T-Coma.

Najuspješniji Digitel i Imago
Najuspješnije agencije ovogodišnje dodjele, čiji su organizatori bili Best Marketing i HURA, su Digitel s četiri osvojena Effieja i Grand Prixom te Imago reklamna agencija s pet osvojenih nagrada.

Inače, prije svečane dodjele održana je i 4. Effie konferencija o učinkovitosti marketinga gdje su sudionici imali priliku poslušati predavanja nekih od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka. U svojim su izlaganjima analizirali marketinški najučinkovitije i najnagrađivanije kampanje iz cijeloga svijeta, s naglaskom na našu regiju.

Glavne predavačke zvijezde 4. Effie konferencije bili su Judd Labarthe i Peter Field. Labarthe se smatra vlasnikom neslužbenog svjetskog rekorda, jer je na 3 kontinenta do sada osvojio preko 30 Effie nagrada. Peter Field istinski je marketinški guru koji je proučavanjem marketinških kampanja diljem svijeta ustanovio određene ‘pravilnosti’ i zakone uspješnih kampanja te ih prezentirao sudionicima Konferencije. Uz njih, predavanja su održali i Aleksander Smigielski, Soren Flensborg, Peter Curk i Csaba Trenger. (V. K.)

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.