Share
Tweet
Share
Send to friend

Vrijednosti kompanije najvažnije za angažman zaposlenika

Zaposlenik će biti angažiraniji ako osjeća pripadnost organizaciji i vidi vrijednost svog rada

Osobna privrženost glavnim vrijednostima organizacije najznačajniji je pokretač angažmana zaposlenika, pokazala je globalna studija koju je provela konzultantska tvrtka Right Management, analizirajući 91 čimbenik koji utječe na angažman zaposlenika.

Istraživanje je provedeno nad gotovo 29.000 zaposlenika u 15 zemalja (Australija, Brazil, Kanada, Kina, Danska, Francuska, Njemačka, Indija, Japan, Novi Zeland, Norveška, Sj. Koreja, Švedska, Velika Britanija i SAD), a rezultati su pokazali da je drugi najznačajniji pokretač angažmana zaposlenika, vjera u kvalitetu i konkurentnost proizvoda i usluga kompanije.

Osim toga, pojedinac je angažiraniji ako zna da poslodavac cijeni mišljenje svojih zaposlenika te ako u potpunosti razumije što se od njega na radnom mjestu očekuje i zna na koji način svojim radom doprinosi poslovanju kompanije.

Plaća i pogodnosti bez većeg značaja
Autori studije su istaknuli da je očito kako su glavni pokretači angažmana zapravo vrlo osobne prirode, jer će zaposlenik biti angažiraniji ako osjeća pripadnost organizaciji te zna da njegov rad stvarno doprinosi poslovanju. Dovoljno govori i sama činjenica, da visina plaće i pogodnosti nisu među značajnijim čimbenicima.

Stoga se menadžment, koliko god to zvučalo poetski, mora znati približiti i uspostaviti komunikaciju sa svakim zaposlenikom, jer je očito da se na taj način može poboljšati angažman i unaprijediti produktivnost zaposlenika. (V. K.)

Izvor: Right Management

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.