Share
Tweet
Share
Send to friend

Branimir Blajić, Milenij Hoteli d.o.o.

Milenij Hoteli su uspješan hrvatski hotelski brand koji svojim ugođajem i stilom odražava tradiciju i kvalitetu luksuzne klasike. Tvrtka je dio grupacije Ugo grupa, a glavna filozofija Milenij Hotela je usmjerena na zadovoljstvo svakog gosta. Također, Milenij Hoteli su dobitnik Certifikata Poslodavac Partner, za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima.

U HR intervjuu, Human Resources Manager, Branimir Blajić, objašnjava zbog čega su se odlučili sudjelovati u projektu Poslodavac Partner, kakve se prilike za razvoj pružaju njihovim zaposlenicima, te kako izgleda postupak zapošljavanja novih djelatnika.


MojPosao: Koje osobine tvrtka Milenij Hoteli najviše cijeni kod svojih zaposlenika?

Branimir Blajić: Milenij Hoteli d.o.o. kod svojih zaposlenika najviše cijene pošten i odgovoran pristup poslovima koje obavljaju, zdrave ambicije i profesionalnost u svim aspektima rada, a sve kako bi se nadmašila očekivanja naših klijenata. U potpunosti naravno uvažavamo struku, no spremni smo uložiti i u ljude bez stručnih znanja, ali sa visokom željom za učenjem i radom.

MojPosao: U tom smislu, što vas je motiviralo na sudjelovanje u projektu Certifikat Poslodavac Partner?

Branimir Blajić: S obzirom na našu Strategiju upravljanja ljudskim resursima koja je vodeća strategija unutar naše poslovne politike, želja nam je bila i sa stručne strane potvrditi ispravnost tih naših nastojanja, te u suradnji s iskusnim certifikatorima pregledati i usavršiti sve procese unutar HR područja. Ujedno, želja nam je bila imati jedan certifikat kvalitete u području ljudskih resursa, jer upravu u hotelskoj branši koeficijent ljudskog rada teži maksimumu. Naša djelatnost je izrazito zasnovana na ljudima.

MojPosao: Jesu li nakon dobivanja Certifikata, vaši zaposlenici i partneri prepoznali vrijednost tog priznanja?

Branimir Blajić: Certifikat je odmah prepoznat kako na tržištu rada, tako i unutar naše hotelske kuće. Spoznaja o pravoj vrijednosti Certifikata, svakoga dana raste, jer se svakodnevnim ulaganjem u HR procese, osjeća pozitivan iskorak prema kvalitetnoj radnoj okolini, radnim uvjetima i izvrsnosti u procesima ljudskih resursa. Novi kandidati koji se prijavljuju na naše natječaje nam daju pozitivne signale vezane za Certifikat, i nerijetko je i to jedan od razloga njihove prijave. Stoga možemo svakako reći da Certifikat ima važno mjesto u našem sustavu ljudskih resursa.

MojPosao: Koliko je turistički sektor zahtjevan po pitanju znanja i vještina turističkih djelatnika?

Branimir Blajić: Turistički sektor je jako zahtjevan jer u radnim procesima obuhvaća rad tijekom cijele godine, u nekoliko smjena, u vrijeme svih praznika, i u stalnom doticaju sa klijentima. Rad u turističkom sektoru je lijep, ali i zahtjevan te je veoma bitno prepoznati kod zaposlenika njihovu trajnu motiviranost radom u toj struci. Što se tiče specifičnih znanja i vještina, svakako tu spadaju strani jezici, izrazite komercijalne vještine, te široki dijapazon stručnih znanja iz područja hotelijerstva i ugostiteljstva.

MojPosao: Koliko ulažete u edukaciju vaših zaposlenika?

Branimir Blajić: Naši zaposlenici prolaze kroz tri vrste treninga. Prije svega tu su "in house" programi, zatim edukacije od strane stručnih suradnika te benchmarking i team building izleti. Nadalje, naša sestrinska tvrtka Milenij Hotels Management d.o.o. zadužena je unutar grupacije za inoviranje znanja kroz uvođenje standarda i kroz kontinuiranu edukaciju. Sustav obuke i treninga obuhvaća sve razine zaposlenika i sva područja rada, te je u skladu sa svjetskim hotelskim standardima.

MojPosao: Kojim se metodama vaš odjel koristi za prepoznavanje i regrutiranje novih zaposlenika?

Branimir Blajić: Naša mreža na tržištu rada je iznimno jaka, a sastoji se od obrazovnih institucija, HZZ-a, sustava preporuka te agencija za posredovanje i zapošljavanje. Naravno da je naš cilj kreirati vlastitu radnu snagu, te u tom smislu imamo program pripravništva, koji je jedan od naših ključnih programa za budućnost. U području selekcije, definirali smo standarde kojih se pridržavamo i koji nam osiguravaju konzistentnost i ujednačenost kriterija u odabiru kadrova. Selekcijski proces funkcionira kao mali assesment centar gdje se isprepliću selekcijski intervjui, pisana testiranja i psihometrijske procjene.

MojPosao: Koje oblike motivacije i/ili stimulacije zaposlenika koristite?

Branimir Blajić: Naša kompanija ima razrađen sustav motivacije koji se sastoji od nekoliko različitih modela, ali jednako bitnih za funkcioniranje sustava. Prije svega, tu je razrađeni sustav plaća i beneficija po radnim mjestima. Nakon toga, sustav rada na promet u prodajnim objektima te na kraju program nagrada i stimulacija za ostvarene natprosječne rezultate. Prošle je godine 60 najboljih radnika iz naše grupacije provelo sedam dana na putovanju po europskim hotelskim destinacijama u Austriji, Švicarskoj, Francuskoj i Italiji, te se nadam da ćemo sa ovom tradicijom i nastaviti.

Jedan od programa je i program karijernog napredovanja za ambiciozne kandidate, koji je pokazao izvrsne rezultate, s obzirom da je prosjek godina unutar Milenij Hoteli 26, tj. našu kompaniju vode mladi, educirani i sposobni ljudi.

MojPosao: Koliko često zapošljavate nove zaposlenike te kako izgleda jedan vaš selekcijski postupak?

Branimir Blajić: S obzirom da su Milenij Hoteli d.o.o, sastavni dio grupacije u kojoj je i Solaris d.d. iz Šibenika, te da ukupno u sezoni zapošljavamo preko tisuću zaposlenika, proces zapošljavanja traje tijekom cijele godine. Za kvalitetnog kandidata, naša su vrata stalno otvorena.

Naš selekcijski postupak se sastoji od formalne selekcije na temelju dostavljenog životopisa, nakon čega slijedi razgovor upoznavanja koji je komisijskog tipa, a gdje se procjenjuje prvi dojam, zainteresiranost i motiviranosti, osobnost kandidata i sl.

Nakon prvog razgovora slijedi testiranje, zavisno o vrsti radnog mjesta, te najbolji kandidati nakon testiranja idu u drugi krug razgovora sa prvonadređenim osobama iz odjela u kojem bi kandidat trebao raditi. Taj se razgovor ujedno koristi i kao prilika za upoznavanje kandidata s našom hotelskom kućom. Ukoliko kandidat zadovolji u tom krugu selekcije, slijedi zapošljavanje. (V.K.)

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.