Share
Tweet
Share
Send to friend

Silvija Rotkvić, PBZ Card

U HR intervjuu, Direktorica ureda za upravljanje ljudskim resursima u PBZ Cardu, Silvija Rotkvić, govori o viziji tvrtke, zapošljavanju novih djelatnika te pogodnostima za zaposlenike.

MojPosao: Možete li opisati viziju i misiju vašeg poslovanja te objasniti na koji način vaši zaposlenici pridonose ostvarenju tih vrijednosti?

Vizija PBZ Carda je biti centar izvrsnosti u pružanju kartičnih usluga, a između ostalog misija nam je da korisnicima kartica pružimo najkvalitetnije proizvode i uslugu. Iza naših rezultata i ostvarenja ovih osnovnih postulata stoje ljudi.

Kartičarstvo je u velikom dijelu uslužna djelatnost. Za dugoročan razvoj i ostvarenje ciljeva, prije svega zadržavanje lojalnosti korisnika, zadovoljni i motivirani zaposlenici koji će prepoznati potrebe, pa i eventualne probleme korisnika, kao i mogućnosti za daljnji razvoj proizvoda su neophodni. Bez njihovog angažmana i godinama sticanog "know-howa", dobri poslovni rezultati te razvoj poslovanja ne bi bili ostvarivi, a vizija i misija bile bi tek puke fraze.

MojPosao: Vaša tvrtka je dobitnik Certifikata Poslodavac Partner. Što vas je motiviralo na sudjelovanje u tom projektu?

Redovito unutar tvrtke radimo na unapređenju upravljanjem ljudskim resursima, analiziramo postignuto te identificiramo segmente u kojima postoji prostor za poboljšanjem. PBZ Card ne želi biti tek radno mjesto, već poslodavac u kojem će zaposlenik prepoznati svog poslovnog partnera s kojim može razgovarati. PBZ Card je ujedno i partner zajednice u kojoj živi i radi.

Jedino tako možemo stvoriti kvalitetno radno okruženje za visokostručne i motivirane zaposlenike. Ocjena objektivne, stručne strane, poput ovog Certifikata, ima posebnu vrijednost jer nam može ukazati na mogućnosti poboljšanja koje mi uključeni u proces možemo i previdjeti. Razlog prijave za dobivanje Certifikata svako je i njegov ugled, prestiž, čime se i mi potvrđujemo kao atraktivan poslodavac te nam omogućuje da i ubuduće privlačimo kvalitetne kadrove.

Zadovoljni smo što smo već drugu godinu za redom dobili ovaj Certifikat. Svojim načinom poslovanja, razvijenim procesima upravljanja ljudskim potencijalima, svakodnevno dokazujemo da smo svjesni važnosti ljudskog kapitala za dugoročan razvoj naše tvrtke, stoga nam je i ovo priznanje bitno.

MojPosao: Mislite li da su vaši zaposlenici i poslovni partneri prepoznali vrijednost ovog priznanja? Kako vas nakon priznanja, po vašem mišljenju, na tržištu percipiraju posloprimci?

Ovaj Certifikat jamči kvalitetno upravljanje ljudskim resursima unutar tvrtke. Potencijalni i sadašnji zaposlenici, a i poslovni partneri ga prepoznaju kao ocjenu vanjske, stručne, objektivne strane, što uvijek ima posebnu vrijednost a nama omogućuje da ubuduće još kvalitetnije razvijamo procese upravljanja ljudskim resursima.

PBZ Card već dugi niz godina gradi korporativnu kulturu i to pod krilaticom "best place to work", a kojom želimo PBZ Card stvoriti poželjnim poslovnim okruženjem. Dakle, od sustava motivacije, nagrađivanja, Sport and Social Cluba, raznih natjecanja, neformalnih oblika druženja, izleta, domjenka za zaposlenike, ulaganja u edukaciju, tehnologiju, rada u dinamičnoj i tehnološki suvremeno opremljenoj sredini, Odbora za dobrotvorni rad i donacije do Kodeksa etike i ponašanja, sve je to dio naše korporativne kulture kao nezaobilaznog čimbenika u ostvarenju poslovnih ciljeva. Certifikat to svakako i dodatno potvrđuje.

MojPosao: Kakve se prilike za razvoj i napredovanje pružaju mladim zaposlenicima koji se zaposle u vašoj tvrtki?

Za sve zaposlenike ovisno o radnim mjestima postoji sustav stručnog usavršavanja – interni ili vanjski stručni seminari koji im pružaju mogućnost usavršavanja u struci; također organiziramo i cijeli niz tzv. soft-skill seminara koji će također unaprijediti njihova znanja i vještine. Zaposlenicima koji pokažu dodatni potencijal za razvoj i napredovanje kroz, između ostalog, interne natječaje za popunu otvorenih novih radnih mjesta pružit će se mogućnost prelaska na zahtjevnije radno mjesto.

Također, vrlo često zaposlenici dobivaju priliku sudjelovati u različitim projektima, pa i voditi ih, što također doprinosi njihovom razvoju, stjecanju širine znanja o kartičnom poslovanju, ali i unapređenju određenih vještina. Voditeljska i direktorska radna mjesta uvijek ćemo nastojati popuniti prvenstveno interno, dajući tako mogućnost zaposlenicima da napreduju u hijerarhijskoj strukturi tvrtke.

MojPosao: Koja bi znanja i vještine istaknuli kao neophodne za uspješan razvoj karijere u vašoj tvrtki?

Potrebna znanja i vještine ovise o radnom mjestu zaposlenika, ali i poslovnom području koje se pokriva. Negdje će do izražaja doći stručna znanja, npr. u financijama ili informatici, dok za Sektor odnosa s korisnicima, do izražaja dolaze tzv. soft-skills i komunikacijske vještine.

MojPosao: Koristite li kakve oblike motivacije ili stimulacije zaposlenika?

Kontinuirano se trudimo što više motivirati zaposlenike, a prepoznati trud i zalaganje dodatno nagrađujemo kroz razrađeni sustav nagrađivanja. Tako je u skladu s godišnjim ocjenjivanjem zaposlenika moguće napredovanje unutar organizacijske strukture ili financijska nagrada. Imamo i godišnje nagrade zaslužnih zaposlenika – bonus, uz kvartalne stimulacije za projekte, posebne zasluge, itd.

Uz financijske pogodnosti treba spomenuti i cijeli niz nematerijalnih – kao što su npr. uporaba automobila, mobitela, prigodni darovi, povoljnija putovanja putem Jumbo Travel Servicesa, subvencionirane sportske aktivnosti i drugo, a nezaobilazan dio motiviranja je i sustavno obrazovanje te mogućnost napredovanja.

MojPosao: Za kraj, možete li opisati kako izgleda jedan vaš uobičajeni selekcijski postupak zapošljavanja novih djelatnika?

Sustav selekcije potencijalnih kandidata i zapošljavanja razrađen je i standardiziran, što jamči objektivnost, pouzdanost i kvalitetu sustava. Sva nova radna mjesta prvenstveno pokušavamo popuniti putem internih natječaja. Ako to nije moguće, onda kandidate pronalazimo putem oglašavanja u medijima, internet stranica tvrtke ili za to specijaliziranih web portala. Nakon zaprimanja zamolbi, prvi krug odabira vrši se na temelju analize životopisa.

Svi kandidati koji zadovoljavaju traženim uvjetima iz natječaja uputit će se na psihološko testiranje, a zatim slijedi razgovor i eventualna stručna testiranja, ovisno o radnom mjestu za koje je natječaj raspisan. Razgovoru prisustvuje tročlana komisija koja se sastoji od specijaliste za upravljanje ljudskim resursima, prvog nadređenog rukovoditelja budućeg zaposlenika te sljedećeg nadređenog rukovoditelja.

Ovisno o radnom mjestu za koje tražimo zaposlenika, razgovoru mogu prisustvovati i neki zaposlenici sa specifičnim specijalističkim znanjima. Nakon razgovora i testiranja, kandidati koji su prošli u sljedeći krug bit će pozvani su na još jedan razgovor nakon kojeg se donosi konačna odluka u kojoj svi članovi komisije sudjelovati ravnopravno.

Također nastojimo uvijek svim kandidatima koji su se prijavili na natječaj javiti povratnu informaciju o njihovom statusu. Osim toga, kandidati koji u selekcijskom postupku nisu odabrani i dalje ostaju potencijalni kandidati pri popunama novih, sličnih radnih mjesta.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.