Share
Tweet
Share
Send to friend

Melita Škorić, Jadran tvornica čarapa d.d. Zagreb

Jadran tvornica čarapa d.d. Zagreb lider je u proizvodnji i prodaji ženskih, muških i dječjih čarapa u regiji. Tvornica je osnovana davne 1930. godine u Zagrebu, pod imenom Silk tvornica čarapa. Krajem 1941. mijenja ime u Jadran tvornica čarapa, koje ponosno nosi i danas. 1994. Jadran je privatiziran i pretvoren u dioničko društvo. Godišnja proizvodnja tvornice iznosi 16 milijuna pari čarapa. 70 posto kapaciteta tvornice zauzeto je proizvodnjom ženskog klasičnog i modnog programa, dok su ostali kapaciteti zauzeti proizvodnjom muškog i dječjeg programa. Na regionalnom tržištu, kao i zahtjevnom tržištu EU, proizvodi branda Jadran nude se u najvećim trgovačkim lancima kao i u širokoj mreži vlastitih trgovina.


U HR intervjuu, Direktorica sektora pravnih i kadrovskih poslova u Jadran tvornica čarapa d.d. Zagreb, Melita Škorić, govori o misiji i vrijednostima tvrtke, te opisuje način zapošljavanja.

MojPosao: Možete li opisati viziju i misiju vašeg poslovanja te objasniti na koji način vaši zaposlenici pridonose ostvarenju tih vrijednosti?

Jadran tvornica čarapa d.d. Zagreb kao regionalni lider u ovoj branši ima za cilj ne samo opstati na toj poziciji nego proširiti vidike u smislu novih tržišta. Do sada postignuto i ono čemu se stremi je rezultat konstantnog ulaganja u nove tehnologije, beskompromisno korištenje najfinije sirovine, poštivanje najviših standarda kvalitete ali prije svega entuzijazma i kreativnosti zaposlenih u društvu Jadran.

MojPosao: Kakve se prilike za razvoj i napredovanje pružaju mladim zaposlenicima?

Rad u Jadran tvornica čarapa d.d. Zagreb nudi novim zaposlenicima rad u vrlo dinamičnom okruženju u svakodnevnoj beskrupuloznoj borbi na tržištu, samostalnost, razvijanje kreativnosti. Posebno se cijeni hrabrost u iznošenju novih ideja. S obzirom da se društvo sastoji od nekoliko različitih sektora kao što su proizvodni komercijalni financijski, odatle i potreba društva za raznolikim profilima zanimanja. S obzirom da se radi o vrlo dinamičnoj vrsti posla u svim sektorima, kadrovska politika društva ide u tom smjeru da vrlo brzo osamostali novog zaposlenog i pruži mu priliku da samostalno obavlja posao, a posebice da razvija nove ideje i nove projekte.

Od prošle godine uveli smo mentorski sustav obučavanja novozaposlenih, u smislu imenovanja mentora svakom novozaposlenom te mjesečno praćenje i ocjenjivanje njihovog rada od strane mentora tijekom probnog roka i obuke. Takav sustav uvelike pomaže kako se novi zaposlenici ne bi osjećali prepušteni sami sebi, a poslodavcu omogućuje praćenje tijeka razvoja svakog novozaposlenog.

Jadran tvornica čarapa d.d. Zagreb posebnu pažnju poklanja i već postojećim zaposlenicima kroz sustavno i konstantno ulaganje u njihovu edukaciju i razvoj koja se odvija kroz seminare, različite oblike obuke za korištenje novih tehnologija i sl., kako unutar Republike Hrvatske tako i izvan granica naše države.

MojPosao: Koja bi znanja i vještine istaknuli kao neophodne za uspješan razvoj karijere u vašoj tvrtki?

Najvažnije dvije kvalitete koje zaposlenik mora posjedovati da bi se uspješno implementirao u jedan tim i postao njegov dragocjen dio, pa tako i naš su po meni: UPORNOST I HRABROST. Iako zvuči previše banalizirano, uz sve ostalo što posjedujete kao što su stručnost, radišnost, kreativnost, ništa od toga ne može se uočiti niti vrednovati ako nemate upornost da ne pokleknete pred svim poteškoćama koje se pojave u početnoj fazi vaše karijere, a nakon toga ono što je možda još važnije hrabrost istaknuti se stečenim znanjem i novim idejama i projektima.

MojPosao: Koristite li kakve oblike motivacije ili stimulacije zaposlenika?

Jadran tvornica čarapa d.d. Zagreb ima posloženu organizacijsku shemu i skalu radnih mjesta na taj način kako je već rečeno da gotovo svaki zaposlenik ima mogućnosti napredovanja, a uvodi se u određenim djelatnostima kao što je prodaja i stimulacijski sustav nagrađivanja.

MojPosao: Možete li opisati kako izgleda jedan uobičajeni selekcijski postupak kod zapošljavanja novih zaposlenika u vašoj tvrtki?

Postupak selekcije započinje objavljivanjem oglasa, nakon čega se kandidati selektiraju prema potrebama za radno mjesta za koje je objavljen natječaj. Nakon toga izabrani kandidati pozivaju se na razgovor koji u prvoj fazi obavljaju sa direktorom pravnih i kadrovskih poslova. Nakon savjetovanja sa direktorom sektora za čiji je sektor raspisan natječaj, radi se konačna selekcija te se obavlja druga faza razgovora sa Upravom društva, nakon čega slijedi izbor kandidata. (S. U.)

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.