Share
Tweet
Share
Send to friend

Istraživanje o božićnicama 2006.

Samo 78% ispitanika očekuje ove godine božićnicu što je za neznatnih 1% manje u odnosu na prošlu godinu. 61% ispitanika očekuje da će dobiti novac i to prosječno 1.413 kuna što je 89 kuna ili nominalno 7% više nego prošle godine, a realno (uzevši u obzir cijene i troškove života) 2% više.

Novac i bon očekuje 10% ispitanika, a samo bon za kupovinu 7% ispitanika. Vrijednost bona za kupovinu očekuje se da će ove godine biti veća za 22 kune u odnosu na prošlogodišnju i iznosit će prosječno 557 kuna.

Ispitanici smatraju da bi adekvatna božićnica u prosjeku trebala iznositi 2.126 kuna što je za 50% više od prosječne božićnice koja se očekuje ove godine.

59% ispitanika smatra da je božićnica pravo radnika (tj. zamjera poslodavcu ako je ne isplati), a 41% ispitanika smatra da je to stvar dobre volje poslodavca (tj. isplaćena u skladu s poslovnim rezultatima i slično).

Prošle godine 79% sudionika istraživanja dobilo je božićnicu. Poslodavci svojim zaposlenicima najčešće su božićnicu isplaćivali u novcu – 54% ispitanika 2005. godine dobilo je u prosjeku 1.324 kuna. 12% ispitanika uz novac dobilo je i bon za kupovinu, a vrijednost bona prosječno je iznosila 535 kuna. Samo bon za kupovinu dobilo je 10% ispitanika. Umjesto novca, 3% ispitanika dobilo je poklon. Najčešći pokloni su purica i vino, rokovnici i razni proizvodi tvrtke.

21% ispitanika prošle godine nije dobilo božićnicu. Uz božićnicu, 7% ispitanika dobilo je i trinaestu plaću, a 2% ispitanika dobilo je trinaestu plaću umjesto božićnice.

Božićni poklon za maloljetno dijete prošle godine nije dobilo čak 47% ispitanika. Od 53% ispitanika koji su dobili božićni poklon za dijete, njih 73% dobilo je novac, prosječno 384 kuna po djetetu, a 27% dobilo je poklon paket ili bon za kupovinu.

Istraživanje na temu božićnica proveo je MojPosao u studenom 2006. na uzorku od 645 ispitanika.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.