Share
Tweet
Share
Send to friend

Najbolji poslovni poklon luksuzni bon, najgori grijač za čaše

Uredske sitnice, dodaci za računala i mobitele najčešći su pokloni koje tvrtke poklanjaju za blagdane, rezultati su istraživanja koje je proveo MojPosao. Na njih se troši 23 do sedamdeset i više kuna, no broj narudžbi smanjio se zbog krize.

Najbolji poslovni poklon luksuzni bon, najgori grijač za čaše

Poslovni pokloni prvi su na udaru u kriznim razdobljima. To potvrđuje najnovije istraživanje o poslovnim poklonima koje je MojPosao proveo tijekom studenog 2011., mjeseca kad se najčešće naručuju pokloni zbog nadolazećih blagdana.

Najviše se poslovnih poklona kupuje po cijeni od 33 kune

Novčani iznosi poklona smanjili su se kod svih anketiranih tvrtki koje se bave prodajom poslovnih poklona. Njih 69% izjavilo je kako im se u posljednje dvije godine obujam poslovanja smanjio kao i broj narudžbi. Četvrtina ističe postojanost poslovanja, a kod nekih (8%) prodaja poklona se čak i povećala.

Prosječna vrijednost poklona iznosi 23 do sedamdeset i više kuna iako najviše tvrtki (33%) kaže da ih pokloni koštaju 38 kuna. Pokloni se najčešće naručuju za ured i poslovne aktivnosti: polovica tvrtki (54%) nabavlja šalice, posude za olovke, dodaci za računala i mobilne telefone, kalendare i rokovnike.

Pitali smo ista pitanja tvrtke koje poklone nabavljaju za svoje klijente. Zanimljivo je da samo polovica takvih tvrtki u posljednje dvije godine naručuje povoljnije poklone. Nekoliko anketiranih izjavilo je da naručuju i skuplje poklone. Njihova prosječna vrijednost iznosi 73 kune kod 38% anketiranih, a isto toliko odgovorilo je da ne mogu procijeniti prosječnu vrijednost jer ona varira.

Trećina tvrtki uvijek aplicira svoj logo i naručuje dva do tri mjeseca ranije

Osim uredskih sitnica, ispitanici su dodali hranu i piće te poklon bonove koji spadaju u najomiljenije poklone. Kao najgore, ispitanici ističu grijače za čaše.

Pokloni se daju kao znak pažnje i zbog stvaranja lojalnosti klijenta, a svima su namijenjeni jednaki pokloni u istim prigodama, kažu ispitanici. No, trećina tvrtki smatra da poslovni pokloni ne opravdavaju svoju svrhu.

Poslovni pokloni najčešće se daruju za novogodišnje blagdane ili prilikom predstavljanja novih usluga tvrtke, a svaka treća uvijek aplicira svoj logo. Na kraju, polovica tvrtki poklone naručuje mjesec dana ili čak manje prije samog slanja, dok ih trećina poklone naručuje dva do tri mjeseca ranije.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.