Share
Tweet
Share
Send to friend

Imate previše posla? Trebate pomoćnika!

Danas je uobičajeno da jedna osoba radi više poslova, a sve s ciljem smanjenja troškova poslovanja i povećanja radnog učinka. Ipak, ekonomska računica nije razlog da budete preopterećeni.

Imate previše posla? Trebate pomoćnika!

Kao šef tvrtke, menadžer ili voditelj tima već imate širok opseg posla. Vaš zadatak je sagledavanje šire slike poslovanja, razvoj poslovnih strategija i realizacija projekata s 'višim ciljem'. To znači da imate sve manje vremena za detalje - koji su jednako važni. 

Kada je dobro zaposliti asistenta?

Ako prepoznajete neke od navedenih 'simptoma', možda je vrijeme da zaposlite asistenta - nekog tko će preuzeti dio vaših poslova, kako bi vam ostalo vremena za opsežne projekte: 

1) Osjećate da ste pod većim pritiskom nego inače

Stres je sastavni dio poslovne svakodnevice, ali ako u posljednje vrijeme osjećate njegovo značajno povećanje, vrijeme je da svoj dio posla prepustite nekom drugom.

2) Promiču vam ključni detalji

Što su opseg i kompleksnost posla veći, veća je i opasnost da vam promaknu brojni važni detalji. Asistent može voditi računa upravo o tim detaljima, a vi možete biti sigurni da neće doći do propusta koji bi mogao imati ozbiljne poslijedice za poslovanje.

3) Zbog previše posla zanemarujete zaposlenike

Svaka minuta koju provodite analizirajući 'mikro faktore' poslovanja, minuta je koju ne ulažete u svoje zaposlenike – najveću vrijednost tvrtke. Prepuštajući manje poslove asistentu, riješit ćete taj problem.

4) Nemate usmjerenje i uvid u dugoročne ciljeve tvrtke

Prepustite svom pomoćniku određene poslove, kako biste imali više vremena za uvid u poslovanje tvrtke i promišljanje o razvoju strategija koje će poboljšati cjelokupno poslovanje.

5) Radite prekovremeno, a poslu nikad kraja

Ovo je najočitiji pokazatelj da više naprosto ne možete – sami. Sigurno koračate prema povećanju stresa, opisanog pod prvom točkom. 

Kakav treba biti vaš asistent?

Odlučili ste da vam je potreban pomoćnik? Evo nekoliko stvari na koje biste morali obratiti pažnju: 

-Definirajte opseg posla: promislite, koja biste zaduženja i odgovornosti rado prepustili svom asistentu. Sastavite detaljan popis poslova. To će vam pomoći u traženju najboljeg kandidata.

-Nemojte tražiti svog 'klona': ne treba vam snažna, dinamična i iskusna osoba kakvi ste i sami, već kandidat čije kvalitete nadopunjavanju vaše 'slabe točke'.

-Ponudite veću plaću: ovo je važno radno mjesto, zato nemojte cjepidlačiti oko plaće. Informirajte se o prosječnoj plaći tajnice ili asistenta te ponudite nešto višu.   

-Potražite pravi karakter: s obzirom da je riječ o izuzetno bliskom suradniku, osobnost pomoćnika je važna. Odaberite osobu s kojom ste 'kliknuli' karakterno – radno iskustvo i vještine mogu ispunjavati gotovo svi kandidati.

-'Test izdržljivosti': kontaktirajte kandidata putem telefona, e-maila, u vašem uredu ili restoranu. Želite vidjeti kako se kandiat ponaša u različitim situacijama te kako komunicira u nepredvidljivim okolnostima. (M.M.)

Izvor: AllBusiness  

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.