Share
Tweet
Share
Send to friend

Kvalitetni međuljudski odnosi ne ovise o veličini tvrtke

"Iskrena i vjerodostojna briga za pojedince i tim kao cjelinu je kvaliteta za koju mi se čini da ne poznaje generacijske barijere."

Kvalitetni međuljudski odnosi ne ovise o veličini tvrtke

Trilix d.o.o. je hrvatska tvrtka u privatnom vlasništvu, osnovana 2007. godine. Tvrtka objedinjuje dva područja poslovanja: konzultantske usluge u upravljanju organizacijom, rizicima i usklađenošću sa regulativom u području informacijskih tehnologija te razvoj aplikativnih rješenja.

Prošle godine Trilix d.o.o. proglašen je Najboljim poslodavcem u kategoriji malih tvrtki, temeljem istraživanja koje portal MojPosao tradicionalno provodi već šestu godinu zaredom. Što za tvrtku znači ovo priznanje te što je naučila o sebi sudjelujući u istraživanju, otkrio nam je predsjednik Uprave, Mladen Amidžić.

MP: Možete li našim čitateljima ukratko predstaviti Trilix d.o.o.?

Vizija Trilixa je biti tvrtka koja uspješno analizira poslovne procese i unaprjeđuje ih primjenjujući dobre prakse i odgovarajuće međunarodne norme te izrađivati inovativna i Klijentima prilagođena aplikativna rješenja s ciljem ispunjavanja njihovih poslovnih planova i optimiranja njihovih poslovnih procesa.

Naša konkurentska prednost su naši zaposlenici koje pažljivo biramo zbog širine i kvalitete njihovog znanja i dokazanog iskustva u usklađivanju poslovnih potreba Klijenata sa poslovnim procesima i unaprjeđenju poslovnih procesa uporabom specifično razvijenih aplikativnih rješenja.

Naš tim je pažljivo slagan od ljudi koji imaju iskustva u upravljanju i poslovnim procesima na domaćem i međunarodnim tržištima i ljudi koji su najbolji stručnjaci u tehnologijama na kojima razvijamo aplikativna rješenja. U Trilixu radi 14 zaposlenika.

MP: Prošle godine proglašeni ste jednim od najboljih hrvatskih poslodavaca u kategoriji malih tvrtki. Što za Vas, kao predsjednika Uprave, znači ova titula?

Priznanje mi podjednako znači, kako za Predsjednika Uprave tako i za zaposlenika Trilixa jer je osnova izbora anonimni kontakt sa nasumce odabranim zaposlenicima.

Naime, pokušavamo mijenjati i profilirati Trilix na način da ga učinimo mjestom u kojem se dobro osjećamo i gdje je zadovoljstvo raditi. Priznanje samo shvatili kao pokazatelj da smo na dobrom putu i gdje se nalazimo na tom putu u usporedbi sa drugima.

MP: U kojim je kategorijama tvrtka dobila najviše ocjene te što ste (kao kolektiv) naučili o sebi na temelju rezultata istraživanja?

Najviše ocjene smo dobili u područjima “Strategija i vodstvo“ (86%), „Usavršavanje i razvoj“ (85%) i „Međuljudski odnosi“ (84%) i one nas jako raduju.

Istraživanje nam je donijelo još otvoreniju komunikaciju unutar tima, korištenje više kanala komunikacije koji su nam na raspolaganju i povećalo je osjećaj pripadnosti istom timu.

Puno više analize posvetili smo područjima u kojima nismo dobili najviše ocjene i za koja smo znali da su područja u kojima se moramo poboljšati i napredovati.

MP: Općenito vlada mišljenje da su međuljudski odnosi u malim tvrtkama kvalitetniji nego u velikim kompanijama. Kakvo je Vaše mišljenje?

Ne slažem se s time jer sam uvjeren da se u malim i velikim tvrtkama razlikuju samo alati kojima se grade međuljudski odnosi. Neki od alata koji se koriste u malim tvrtkama nisu primjenjivi u velikim tvrtkama. S druge strane, neki od alata koji se koriste u velikim tvrtkama nisu dostupni malim tvrtkama.

No, temelji kvalitetnih međuljudskih odnosa su jednaki. Međusobno uvažavanje i poštovanje, vjera u kolege i međusobno povjerenje, mogućnost da se otvoreno i bez posljedica otvoreno izražava mišljenje i iznose prijedlozi samo su neke od temeljnih vrijednosti koje nimalo ne ovise o veličini tvrtke.

MP: Temeljem rezultata koje ste ostvarili u istraživanju, možete li reći – koje kvalitete čine dobrog poslodavca?

Radim u tvrtci koja ima izuzetno nizak prosjek godina zaposlenika (ja sam najstariji u tvrtki J) i iskustvo mi govori da je teško dati jednoznačan odgovor na ovo pitanje.

Naime, različite generacije cijene  različite karakteristike svega pa tako i poslodavac. Jednostavno njihovi prioriteti, potrebe i sustav vrijednosti se razlikuju. No, iskrena i vjerodostojna briga za pojedince i tim kao cjelinu je kvaliteta za koju mi se čini da ne poznaje generacijske barijere.

MP: Imate li kakav savjet za svoje kolege poslodavce: kako mogu unaprijediti kvalitetu svog poslovanja kroz razvijanje dobrih međuljudskih odnosa na poslu?

Ne poznajem njihove tvrtke, timove i zaposlenike no preporučio bih im da vjeruju u zaposlenike i ukazuju im povjerenje, da bezrezervno delegiraju obveze i prava, da budu iskreni i otvoreni u komunikaciji i ne traže ono što nisu sami spremni napraviti te da budu pravedni prema sebi i drugima, ali ne prema svojem mjerilu pravednosti već prema mjerilu koje je tim njihovih ljudi zajedno donio.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.