Share
Tweet
Share
Send to friend

Preko životopisa u obliku brošure do prilike za posao

U redakciju portala MojPosao prošli tjedan je došao neobičan paket s velikim natpisom 'CV' na poleđini.

Preko životopisa u obliku brošure do prilike za posao

Nakon što smo ga otvorili shvatili smo da se radi o životopisu, kojeg nam je poslao grafički i web dizajner Mihael Kovačić iz Čakovca. Osim životopisa u obliku brošure, paket je sadržavao molbu i interaktivnu podsjetnicu – ključ za ulazak na Mihaelovu osobnu internetsku stranicu – www.mihael.net. S Mihaelom smo razgovarali o takvom, inovativnom načinu traženja posla i reakcijama poslodavaca.

MojPosao: Što vas je potaknulo na to da samoinicijativno, putem životopisa u obliku brošure, tražite posao i koliko dugo ste pripremali brošuru?

Potaknulo me naravno poslovno nezadovoljstvo, prošla negativna iskustva i trenutno gospodarsko stanje u Republici Hrvatskoj. Naime, prije tri godine samostalno sam pokrenuo tvrtku sa djelatnostima web i grafičkog dizajna što je u samom počeku krenulo vrlo dobro i iznad mojih očekivanja. Međutim zadnjih dvanaest mjeseci doživljavali smo samo spuštanja cijena, neplaćanje projekata i povećanje troškova vođenja i strukturiranja tvrtke. Ono što također treba spomenuti jest da pozitivnih prognoza u bližoj budućnosti još uvijek nema. Priprema akcije zaposlenja i CV paketa (analiza, brošura, molba, interaktivna posjetnica i print) trajala je sveukupno dva i pol tjedna intenzivnog rada i financijskog ulaganja.

MojPosao:  Na koliko adresa ste poslali svoju brošuru? Jesu li to bile samo tvrtke koje imaju objavljene oglase?

Paket sa uključenom brošurom, molbom i interaktivnom posjetnicom poslao sam na oko trideset finalnih adresa tj. većim i dobrostojećim tvrtkama sa sektorima i potrebama grafičkog i web dizajna te 3D tehnologija. Ne radi se o tvrtkama sa objavljenim oglasima već tvrtkama koje sam prije same pripreme idejnog rješenja paketa analizirao i filtrirao kao potencijalne.

MojPosao:  Je li do sada bilo kakvih reakcija na brošuru i kakve su bile? Jeste li možda već dobili kakvu ponudu za suradnju?

 Pakete sam poslao prije svega četiri dana i od šest sam poslodavaca već primio vrlo pozitivne komentare i impresije. Ponude i pregovori za suradnju su već aktivni, nadam se da će ih biti i više te razdoblju od nadolazeća dva tjedna očekujem još javljanja i mogućnosti potencijalne suradnje ili zaposlenja.

MojPosao: Koristite li još kakve druge inovativne načine traženja posla (društvene mreže, seminari, radionice itd.)?

Ovo je zapravo moja prva akcija traženja posla i istraživanja potencijala tvrtki u mojoj branši. Obzirom da sam kao poslodavac primio priličan broj zamolbi za posao iz toga sam jako puno naučio. Moja polja su dizajn, oblikovanje i idejna rješenja - kreativnost, pa sam na taj način odlučio i pristupiti, što će tvrtke nadam se i prepoznati.  Što se tiče društvenih mreža, kreirao sam profile na najpoznatijim mrežama poput Facebook-a, Twitter-a isl. i napunio ih informacijama i slikama tako da postoji mogućnost povezivanja i upoznavanja na taj način.

MojPosao:  Kakva su vam dosadašnja iskustva s prijavama na oglase? Na koliko ste razgovora bili? U čemu ste bili dobri, a u čemu ste griješili kod prijave na oglas i razgovora?

Kao što sam spomenuo u jednom od prethodnih odgovora nemam puno iskustava sa prijavama na oglase jer sam do projekata uglavnom dolazio putem preporuka, što je po mom mišljenju najbolji i najutjecajniji način marketinga i ugovaranja projekata. Uložio sam mnogo truda da nastup i način na koji sam pristupio izgleda kreativno ali istovremeno i profesionalno no siguran sam da sam u nekim segmentima i pogriješio što uvidom u greške nakon svih poslanih reakcija mogu ispraviti te krenuti u nove poslovne akcije.

MojPosao:  Kako zamišljate idealan posao na kojem želite raditi?

Idealan posao je naravno jedno dugoročno rješenje, sa profesionalnom, kreativnom i motiviranom okolinom te ljudima željnjim timskog rada, dodatnog educiranja i praćenja svjetskih trendova. Uz to naravno želim i realizirati neke vlastite ideje, projekte i multimedijalne koncepte.  

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.