Share
Tweet
Share
Send to friend

6 razloga da kažete 'da' novinaru u odjelu marketinga

Marketingaši na svom radnom stolu ne vide često životopise novinara, pa kada im se jedan od njih nađe u rukama, često ne znaju kako bi oni mogli donijeti vrijednost strategiji i dnevnim aktivnostima odjela.

6 razloga da kažete 'da' novinaru u odjelu marketinga

No, u zadnje vrijeme često se govori kako upravo novinari svojim specifičnim sposobnostima kreiranja sadržaja, stvaranja izvrsnih priča mogu doprinijeti kvaliteti odjela marketinga te ga podići na sasvim novu razinu. Također, novinari su izrazito sposobni u stvaranju sadržaja koji educira, zabavlja, ali se i velikom brzinom širi društvenim mrežama.

1.    Imaju ‘oko za priču’

Moglo bi se reći da novinari imaju oko za priču, u pravo su vrijeme na pravome mjestu, posebno kada su u pitanju priče zanimljive široj javnosti. Osim toga, izrazito su talentirani priči dati osoban doprinos te tako privući široku publiku i utjecati na kvalitetu sadržaja.  

Društvenim mrežama se sadržaj, pogotovo kvalitetan, širi velikom brzinom. Tijekom razgovora za posao nemojte nikako zaboraviti napomenuti kako kvalitetan sadržaj putem društvenih mreža može donijeti veliki broj posjeta službenoj stranici tvrtke. Također, ukoliko ste baš vi na prošlom radnom mjestu kreirali sadržaj koji je bio dijeljen velikom brzinom, ili čak posao viralan, prava ste osoba za odjel marketinga.  

2.    Zadržavaju čitatelja do samog kraja 

Novinari imaju veliku moć pričanja priča – znaju stvoriti nit koja čitateljevu pozornost drži do zadnjeg slova članka. Budući da vode brigu i oko njegova izgleda, odnosno vizualnog dojma, znači da su izrazito fokusirani na vođenje čitatelja kroz sadržaj na kreativan i zabavan način. Osim toga, na vrijeme zadržavanja  čitatelja na stranici utječe i što veći broj povezanih članaka na tu temu. Tako kreiran sadržaj pozitivno utječe na Google tražilicu, i optimizaciju stranice koji ju prepoznaje kao vrijednu čitanja i pažnje te ju rangira na bolju poziciju. 

3.    Privlačnim naslovima povećavaju klikanost članaka 

Možete imati najbolji članak na svijetu, ali ako naslov koji postavljate na društvene mreže nije dovoljno privlačan, ne možete očekivati niti puno klikova na isti. Ako postoji netko tko razumije važnost dobrih i privlačnih naslova, to su onda novinari. Isprobavanjem i testiranjem različitih vrsta naslova znaju točno koji tip naslova privlači pažnju, a koji nikako ne utječu pozitivno na klikanost članka. 

4.    Kreiraju kvalitetan sadržaj 

U današnje vrijeme, kada se informacije šire velikom brzinom, veliki naglasak stavlja se na kvalitetan i originalan sadržaj koji se neće tako lako izgubiti u masi, a vi nećete izgubiti vrijeme i novac na njegovo kreiranje. 

Novinari rade u okruženju gdje se cijene kvaliteta i originalnost koji su ključni za njihov uspjeh. Upravo zbog tih kvaliteta, novinari su dobar odabir ako u odjelu marketinga nedostaje osoba koja će kreirati sadržaj ključan za vaš uspjeh. 

5.    Poštuju rokove 

Content marketing nije kampanja koja ima svoj rok trajanja, već aktivnost koja zahtijeva planiranje unaprijed. Prekoračenje rokova prvi je znak koji pokazuje da bi stvari uskoro mogle izmaknuti kontroli, no novinar u vašem timu mogao bi eliminirati tu mogućnost.

U svakoj redakciji rokovi su ključni za uspjeh. Svaki novinar zna kako se nositi s rokovima te dobro planirati svoje aktivnosti i vrijeme.  

6.    Ostaju u okvirima zakona

Iznenađujuće je koliko kompanija koje kreiraju sadržaj nisu upoznate sa zakonom i njegovim ograničenjima. Budući da su novinari osobe upućene u mnoge teme, tako ćete zasigurno imati osobu u timu koja dobro poznaje zakone te vas u kratkom roku informirati o aktualnostima vezanima za isti, ili promjenama koje stupaju na snagu.  

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.