Share
Tweet
Share
Send to friend

Gotovo polovica ispitanika (47%) najproduktivnija je u jutarnjim satima

Među ispitanicima ima i 'vukova samotnjaka' (15%) koji najproduktivnije rade prije nego što ostali kolege dođu ili tek nakon što svi odu.

Gotovo polovica ispitanika (47%) najproduktivnija je u jutarnjim satima

Iako radno vrijeme traje osam sati, produktivnost na radnome mjestu nešto je kraća te ovisi o svakom zaposleniku pojedinačno. U koje doba dana smo najproduktivniji na poslu MojPosao je istražio u anketi provedenoj na više od 1000 ispitanika.

Gotovo polovica ispitanika, njih 47%, najproduktivnija je na početku radnog dana.

"Na početku radnog vremena sam aktivnija prema poslu jer sam odmorna i spremna izvršavati radne obaveze", kaže jedna ispitanica, dok drugi ispitanik dodaje: "Mozak najbolje funkcionira ujutro, najteže je raditi popodne, kada je vrijeme za odmor nakon objeda".

Sredinom radnog dana najproduktivnije je 28% ispitanika, odnosno onda kada 'popiju kavu i dođu k sebi'.

"Kad prođu jutarnje gužve i upiti sa svih strana, imaš vremena za koncentraciju i na koncu te uhvati panika da nećeš stići sve napraviti", kaže jedan ispitanik. Drugi dodaje da je tek sredinom radnog dana 'ugrijan i spreman za izazove': "Na početku radnog dana koncentracija još nije na prihvatljivoj razini, a što se kraj dana više približava, koncentracija više pada."

Među ispitanicima ima i 'vukova samotnjaka' (15%) koji najproduktivnije rade prije nego što ostali kolege dođu ili tek nakon što svi odu. Ovi ispitanici kažu da vole biti sami, ali i da se lakše koncentriraju kada ih 'kolege ne ometaju svojim komentarima'.

"Najbolje bi bilo da se zaključam i isključim sve telefone kad želim raditi na miru, a da me nitko ne smeta svakih pet minuta", žali se jedan od ispitanika.

Pred kraj radnog dana najproduktivnije je 9% ispitanika.

"Nisam jutarnji tip, profunkcioniram tek popodne", kaže jedan od ispitanika.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.