Share
Tweet
Share
Send to friend

Zagrepčani za režije duguju pola milijarde kuna

Iako će za nekoliko dana u sandučićima Zagrepčani zateći pet-šest novih računa za režijske troškove, još su dužni milijune za proteklu 2015. Ukupno za struju, vodu, plin, pričuvu, grijanje, komunalnu naknadu i odvoz otpada duguju čak 507 milijuna kuna.

Zagrepčani za režije duguju pola milijarde kuna

Najviše neplaćenih računa imaju prema Elektri kojoj Zagrepčani duguju 292 milijuna kuna. "Godine 2015. imali smo 3927 iskapčanja zbog neplaćanja računa, a poslali smo 288 tisuća opomena", kažu iz Elektre Zagreb za Večernji list.

Ivica Martinek, direktor HEP Toplinarstva, kaže da je ukupan dug građana i tvrtki za isporučenu toplinsku energiju za 2015. oko 69 milijuna kuna, od čega oko 30 milijuna kuna duguju građani, a oko 39 milijuna tvrtke.

"Na svakom računu pišemo i iznos dugovanja, a potom šaljemo i opomene. Ako potrošači ni tada ne podmire dugovanja, pokrećemo ovršne postupke, a ako dođe do utuženja, krajnji kupac plaća i troškove ovršnog postupka", kaže Martinek.

Iz Vodovoda i odvodnje (ViO) ističu da je na svakom računu naznačen iznos dugovanja građana ako ga ima te da se to ujedno smatra i opomenom.

"Ovrha se pokreće za dospjele neplaćene račune ranijih razdoblja, gdje je većinom riječ o neplaćenim računima duže od 90 dana, a pri utuženju postoji mogućnost obročne otplate", kazala je Ana Glavan iz ViO-a. Dodala je da je u 2015. bilo 489 obustava isporuke vode zbog neplaćanja po poslanoj opomeni pred isključenje.

Iz Plinare navode da su od ukupno 304 tisuće korisnika za 30 tisuća dužnika iz 2015. pokrenuli ovršni postupak.

"Za sva dospjela, nepodmirena dugovanja pokrećemo ovršne postupke, a pravomoćna rješenja o ovrsi upućujemo na naplatu Fini", kaže Davor Šestan iz Plinare.

Slično je i u Čistoći iz koje šalju opomene dvaput godišnje, a nemali dug građani imaju i prema zgradi u kojoj stanuju jer ne plaćaju pričuvu. Tako GSKG-u koji je jedan od upravitelja zgradama (najveći) duguju 25 milijuna kn.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.