Share
Tweet
Share
Send to friend

13 psiholoških trikova koji će vam olakšati komunikaciju sa svakim

S nekih ljudima katkad se ne nađemo na istoj valnoj duljini ili osjećamo nelagodu pri pomisli da bismo nekoga trebali nešto pitati.

13 psiholoških trikova koji će vam olakšati komunikaciju sa svakim

Međutim, ove jednostavne tehnike olakšat će vam uspješnu izgradnju odnosa s bilo kim:

Ne sviđa vam se odgovor? Primjerice, osoba s kojom razgovarate ostavila je misao nedovršenom, nije se jasno izrazila ili laže – nemojte ponovo postaviti pitanje. Umjesto toga, jednostavno smireno i šutke nastavite gledati tu osobu u oči. Ova tehnika vašem će sugovorniku nametnuti osjećaj zabrinutosti i bit će prisiljen nastaviti svoju misao.

Netko viče na vas? Pokušajte smiriti situaciju tako što ćete ostati potpuno pasivni. Prva reakcija glasne osobe obično je ljutnja, koju vaše ponašanje može dodatno pojačati, ali ta ljutnja će se brzo utišati i ustupiti mjesto sljedećoj reakciji – osjećaju krivnje radi agresivnog ponašanja. Najvjerojatnije će se dogoditi i to da osoba koja je urlala na vas zatraži oprost radi svog ponašanja. 

Znate da vas netko planira kritizirati? Prikupite hrabrost i pokušajte sjesti ili stati paralelno s tom osobom. U tom slučaju, manja je vjerojatnost da će vam osoba izgovoriti negativne stvari nego u slučaju kada je na 'sigurnoj udaljenosti'.

Konzumiranje hrane uvijek je povezano s osjećajem mira i sigurnosti. Zato najviše volimo jesti kod kuće, unutar vlastitih zidova. Ako ste jako zabrinuti, žvačite kaugumu. To će zavarati vaš mozak da jedete, dakle nemate razloga za brigu. Nakon nekog vremena osjećat ćete se sigurnije i opuštenije.

Stara provjerena metoda koju brojni učenici koriste na ispitima. Zamišljaju da je profesor njihov dobar i blizak prijatelj kako bi se smirili i lakše odgovorili na postavljeno pitanje. Ova tehnika učinkovita je i u drugim situacijama. Iskušajte je tijekom razgovora za posao!

Ako se svi u grupi počnu istovremeno smijati, svatko će instinktivno pogledati osobu koju najviše simpatizira ili s kojom se želi zbližiti. Stoga, pažljivo promatrajte oči pojedinaca nakon dobre šale – puno ćete naučiti.

Prilikom upoznavanja pokažite malo više entuzijazma prema drugoj osobi. Primjerice, ljubazno se nasmiješite ili pokušajte reći nešto ljubazno. S vremenom, primijetit ćete da se još ljubaznije ponašate prema toj osobi, a zadovoljstvo radi ponovnog susreta bit će iskreno.

Radite li s ljudima, možete ih 'natjerati' da se prema vama ponašaju ljubaznije. Stavite ogledalo iza svog radnog mjesta kako bi stranka koja vam dolazi na razgovor mogla vidjeti svoj odraz. Pravilo je da ljudi žele vidjeti što ljepši odraz u ogledalu, što znači da će prema vama biti ljubazniji.

Želite dobiti pažnju osobe koja vam je simpatična? Zagledajte se u točku iza nje. Jednom kada primijetite da ta osoba gleda prema vama, brzo je pogledajte u oči i blago se nasmiješite. Ovo funkcionira besprijekorno!

Stres možete držati pod kontrolom. Kada ste zabrinuti, počnite duboko disati. Dišite polakše kako biste usporili otkucaje srca. Ubrzo ćete vidjeti rezultat.

Želite zadiviti osobu na prvom sastanku? Kako biste pridobili njene simpatije, prilikom upoznavanja pokušajte jasno utvrditi boju očiju te osobe. Kontakt očima uvijek daje odlične rezultate!

U startu podignite ljestvicu prilikom definiranja svojih uvjeta. Druga osoba se najvjerojatnije neće složiti s njima i odbit će ih. Ipak, bit će voljna pristati na niže uvjete koje ćete ponuditi kasnije. Ljudi su, naime, skloni pristati na manje ustupke ako su prije toga odbili veće.

Ljude privlače oni koji su sigurni u sebe i svoje postupka. Dajte do znanja da znate o čemu pričate. 

Naša mimika usko je povezana s našim osjećajima. Podižemo obrve kada smo dirnuti i stišćemo oči kada plačemo. Naši izrazi lica i tijekom razgovora odražavaju naše unutrašnje stanje. Iskoristite ovu činjenicu kada je u pitanju osmijeh! Nasmiješite se bez razloga i nakon nekoliko sekundi vaš će osmijeh postati iskren i srdačan!

Izvor: Bright side 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.