Share
Tweet
Share
Send to friend

"Zaposlenici tvrtke Jadranka hoteli su naša najveća snaga i vrijednost"

Odgovarajući kandidati moraju biti samostalni i odgovorni, pouzdani i dosljedni te komunikativni i timski igrači.

"Zaposlenici tvrtke Jadranka hoteli su naša najveća snaga i vrijednost"

Polako se bliži početak prvog online Sajma poslova u turizmu, koji će ugostiti brojne poslodavce - ponajviše iz sektora turizma i ugostiteljstva - od 22. do 28. veljače na mojposaouturizmu.net.

Jedan od izlagača sajma je i Jadranka d.d. koja će tražiti kandidate za nekoliko radnih pozicija. 

Koje radne pozicije ćete oglasiti i što vam najbitnije kada je u pitanju odabir kandidata?

Na nadolazećem Sajmu poslova u turizma oglasit ćemo pozicije konobar, konobar-barmen, kuhar, pomoćni kuhar, recepcioner, vozač/portir, radnica u domaćinstvu, radnik u hortikulturi/vrtlar, spasilac na plazi/bazenu i radnik na plaži/bazenu. 

Kod odabira budućih kadrova važno nam je više čimbenika: odgovarajuća stručna sprema za poziciju koju smo oglasili, da zvanje i kompetencije kandidata odgovaraju standardima hotela visoke kategorije, da su kandidati ambiciozni i inovativni, predani poslu i željni izazova.

Odgovarajući kandidati moraju biti samostalni i odgovorni, pouzdani i dosljedni te komunikativni i timski igrači. Vrlo je važno poznavanje stranih jezika, motiviranost za rad u turizmu i spremnost na daljnje učenje i usavršavanje u svom poslu.

S kakvim gostima se najčešće susreću vaši djelatnici? 

Naši djelatnici se u  hotelima 4* snajviše susreću s gostima iz Njemačke, Austrije, Italije Slovenije, dok se u hotelima 5*, osim već navedenih država,  susreću s gostima iz Rusije, Velike Britanije, SAD-a i gostima iz Skandinavskih zemlja.

U hotelima 5* potrebno je aktivno znanje engleskog , ruskog i njemačkog jezika,  dok je za rad  u hotelima  4*  potrebno  aktivno znanje njemačkog i talijanskog jezika, svakako uz nezaobilazni engleski jezik.

Kako mjerite učinkovitost zaposlenika i uzimate li to u obzir pri zaposlenju u idućoj turističkoj sezoni?

Svake godine na kraju turističke sezone provodi se evaluacija sezonske radne snage u kojoj se ocjenjuju svi sezonski zaposlenici. Svakako, pri zaposlenju u idućoj turističkoj sezoni, zaposlenici koji su zadovoljili svojim radom i kompetencijama imaju prednost pri zapošljavanju. Te zaposlenike kontaktiramo već u prosincu te s njima potpisujemo Ugovor o radu za definiranje početka rada.

S obzirom na kontinuirani veliki broj povratnika sezonaca, oni se već smatraju dio tima Jadranka Hoteli Mali Lošinj.  

Brojni poslodavci u turizmu imaju problema s pronalaskom radnika, što biste im savjetovali iz svog iskustva privlačenja (najboljih) kandidata?

Rješenje je u zadržavanju kadrova i trajno zaposlenje. Zaposlenici tvrtke Jadranka hoteli su naša najveća snaga i vrijednost. Našim zaposlenicima nudimo posao u inovativnom i poticajnom okruženju.

Kod nas možete steći iskustvo uz iskusne i stručne mentore, a pružamo i kontinuirano osposobljavanje  te dajemo potporu u daljnjem formalnom obrazovanju i  razvoju karijere. Sa zapošljavanjem započinjemo već od veljače, osiguravamo smještaj i prehranu. Osnovna plaća povećava se za rad nedjeljom, državnim praznikom, za povremenim i kontinuiranim noćnim radom, dvokratnim radom, a zaposlenici su uključeni u program nagrađivanja. Nadoknađujemo troškove sanitarnog pregleda i prijevoza za povratak kući, i  najvažnije, ako svojim radom zadovoljite imate mogućnost trajnog zaposlenja.

U zadnjih nekoliko godina tvrtka Jadranka hoteli zapošljava i strance, ako svojim znanjem i kompetencijama zadovoljavaju naše postavljene standarde hotela visoke kategorije. 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.